美國至強暗瘡護理系列Proactiv 產品贈送文


之前介紹左一系列的暗瘡皮膚產品 ( 詳文請按我 )
有好多朋友仔都有興趣
所以我決定送出黎比大家試下
由於產品我只有一set
所以我決定以抽獎形式送出
以下的人選都係曾經在我的blog內留言希望有份試用的


fn68111
CRAZY_YAN
Katrina
婷婷
Vienn
wishh
grace_lawlaw


由於有多過一位朋友想試,
所以會以抽獎的方式送出
想中獎就先like我的Facebook 專頁
www.facebook.com/vivibeauty
再留言"我想試用美國至強暗瘡護理系列Proactiv"

抽獎結果會於facebook內公佈

留言