(懷孕日記) 自製炒米茶 內含食譜

由於我沒有打算請陪月
所以早於懷孕中期我已上網找了很多有關坐月的資料
打算坐月的時候把食譜交給大爺煮
當中發覺很多孕婦都會在懷孕後期準備炒米茶
於產後第一天開始飲用
以茶代水可以有暖胃及加快身體復原的功效
不知道是我真的很健康還是炒米茶的功勞
我產後第一天已經龍精虎猛
很快就可以行動自如沒頭暈
而且胃口非常好體力旺盛
所以大家如果有興趣不妨參照下面的食譜為自己準備炒米茶吧!



炒米可以用: 白米, 紅米, 糙米, 黑糯米, 全部拌勻一起炒都可以,
只選用其中一種也可以, 乾鑊炒10分鐘左右, 乾炒用大火,
再轉中火, 曼後轉細火慢慢炒, 炒到米變少少金黃色即可,
不要炒焦!!!
我就選用了白米加黑糯米



材料:
已炒的米
陳皮 (順產可以用薑)
元肉
杞子
南棗

注意:
1. 勿用紅棗, 當歸, 因會旺血
2. 陳皮越耐越好, 建議7年以上, 而且蕭陳皮唔洗浸淋去囊, 唔會令其他材料濕透而變壞
3. 順產用薑建議飲時先加, 才不會弄濕其他材料
4. 所有材料不用洗, 保持乾爽, 到飲用的時候, 過一次熱水, 第二次熱水焗15分鐘就可以飲,
   每一包炒米茶可以翻沖2-3次


5. 茶包袋於吉之島 $12店有售


 一包有100個, 絕對夠用!!

包裝份隨意就ok
每包: 炒米 (兩西式湯匙)
          陳皮一小片
          元肉數粒
          杞子隨意

第一日: 炒米 + 陳皮 ( 順產可以加薑 )
第二日: 炒米 + 陳皮 + 元肉
第三日至坐完月: 炒米 + 陳皮 + 元肉 + 杞子 (開刀者適用)
第四日至坐完月: 炒米 + 陳皮 + 元肉 + 杞子 + 南棗 (順產者適用)

開刀者只需弄第一日, 第二日, 第三日
順產者第一日, 第二日, 第三日, 第四日都要弄

弄好後放入密實袋壓走空氣

 弄好三天份量,放入雪櫃就可以
到入院時帶埋去醫院就可以了


 其實自己坐月都不會很難哦!!!
希望以上資料幫到大家!!

有關廣告投放, 訪問邀約, 品牌公關, 化妝服務合作事宜

請聯絡我吧 ~

留言