ISimple ~ 擁抱大自然!!!

上星期, 多謝公關姐姐邀請,
出席了 Isimple 品牌活動!


當日我仲同埋blogger芭比小妹一齊去,
佢個頭好細, 顯得我塊面好肥哦, 我唔制!!!

位於尖沙咀
The ONE的全港首間環保床品專門店
– isimple eco bedding就定於11月13日開幕,一眾政商名人嘉賓
包括雅芳婷集團主席許章榮博士、香港工業總會主席孫啟烈先生,
以及藝人森美、巨聲一幫鄧小巧、劉威煌和羅敏莊一同出席到賀

當日許博士都有上台簡單介紹一下Isimple的理念同產品!


今次的大會司儀係Mi Mi 羅敏莊,
佢有好豐富的舞台經驗,
做司儀讀稿訪問玩遊戲完全難唔到佢,
仲將時間控制得好好tim! 讚!!


介紹完Isimple又輪到巨聲一幫出場啦,
首先係小巧, 佢嘅唱功唔差,
不過可能出show經驗唔夠, 今日見佢有d驚,
有d位唱得唔夠穩!!! (哈哈, 我趙增熹上身呀!!)


跟住係劉威煌, 隊長果然厲害, 超多粉絲,
不過, 佢始終唔係太識講野, 有好幾次差d講錯野,
好彩mimi接得返, 又成日講d 爛gag, 哈哈,
隊長, 你要跟老前輩學下野啦!


Paul Frank 環保床品 全港獨家發售

isimple打響頭炮的是與潮流卡通人物Paul Frank crossover
推出全港獨家
Paul Frank愛環保床品系列,包括經典Paul Frank
大頭iconPaul Frank於樹林內踩單車的設計,貫徹兩大品牌
崇尚簡單自然的環保態度,並於開幕當日起率先舉行八折預購,
勢將引發時尚環保床品新浪潮。

專程由菲律賓遠道而來的Paul Frank亞洲總代理發言人
Marliu CORPUS表示:「Paul Frankisimple的合作,
源於彼此對簡約自然的共同信念,我們希望透過
Paul Frank
愛環保系列床品,將環保這個重要訊息傳揚開去。」

靜靜雞話比你知呀, 我都好中意Paul frank架,
我屋企都有兩套Paul Frank睡衣架!


估唔估到我最中意邊一款??
係呀, 我中意紅色呀!!! 簡簡單單, 一貫PAUL FRANK作風!!!
不過其實綠色都好靚架! 帶左眼鏡, 唔知點解我覺得佢好MAN呀!!


除左Paul Frank 系列, 原來森美都設計左兩款架,
不過, 咁"特別"的設計都係留返比佢d粉絲同佢老婆仔啦!
你睇下佢見到自己咁"惹火"的身材都忍唔住大笑!!!


3套放埋一齊, 森美立即被比下去呀!!! 你地又中意邊一款呀?


哈哈, 我真係忍唔住笑啦! 依個身型佢一定狠左好耐啦!


Mimi以前都係唱歌出身, 今日都一展歌喉,
哇! 登慣台真係唔同, 好有台型, 唱得好定!
每一粒音都唱得好準! 勁!!!

活動完結之後, 我都專程上到去isimple旗艦店參觀

isimple為雅芳婷集團旗下全新品牌,旗艦店設於尖沙咀The ONE
是全港首間環保床品專門店,將環保概念融入床上用品,由產品設計、
選料、生產、包裝,以至店面設計,全部符合環保要求。

isimple
產品選用不經漂白的有機棉,並採用日本Dyestone
納米環保印染技術,生產過程可節省大量水、電和蒸氣能源,
顏料不含甲醛,更榮獲瑞士家紡環保標籤最嚴格的嬰兒級別,
令用家可輕鬆享受環保,體會
eco is simple

店裡面有很多床上用品, 更附設一本名冊,
方便大家揀選喜愛的款式! 除左床上用品,
就連一些家居精品, 茶杯都有哦!


集團主 席許章榮 博士大讚全新品牌集創意、時尚和環保於一身:
「保護環境是大勢所趨,
isimple擁有傲視同儕的生產技術,
希望讓大家睡得安心之餘,亦可輕鬆為地球出力。我們亦好高興
能夠邀請到不同的品牌和名人設計床品,讓一眾愛好環保的人士
能擁有環保與時尚創意兼備的床上用品。」

依套玫瑰花套裝, 好典雅, 摸上手感覺好滑,
圖案亦都很美, 做得好仔細! 好啱公主feel的房間,
又或者係宮廷式的設計!


isimple環保床品特色

採用優質有機棉

isimple選用不含農藥及化肥的一級有機棉,並以天然淀粉製造紗線,
減少耗用三分之二水、電和蒸氣。

無添加 不漂白

未經漂白的isimple床品保留棉花的天然淡雅色澤和豐富彈性,更舒適耐用。

獨家環保印染技術 Dyestone Eco Print

- 節省能源

全部isimple產品採用當今最環保的日本Dyestone納米印染科技,
比傳統印染節省
45%用水和二氧化碳排放,以及50%用電和蒸氣,
大大節省能源。

- 零甲醛顏料

Dyestone為零甲醛顏料,生產過程中絕無添加任何化學固色劑。

瑞士家紡環保標籤Class 1

在歐洲最權威性指標中榮獲Class 1,代表isimple產品連初生嬰兒也可使用

環保多用被

isimple環保多用被經過精確計算的物料配搭,最適合於 26°C使用。
一般夏天冷氣適用於室溫
23°C,如使用isimple環保多用被,
可把空調由
23°C提升字 26°C 3°C之差足可節省12%電費。

簡約包裝

只有一條由環保紙印製的紙帶,以及可分解及循環再造的PEVA外袋,
比市面上現有的床品包裝節省
80%物料。



臨走前我地都再影多一張大合照, 哈哈,
芭比, 點解依張相你咁風騷嘅???


當然唔少得同嘉賓合照留念啦!
唔知點解, 我覺得我同小巧好似樣, 哈哈!
只係我隻眼大d, 佢隻眼細d!!!


好多謝Isimple貼心地為我準備了小禮物,
包括有CUSION, 杯墊, 小冊子, 同埋環保多用被!


有我最中意的粉紫色呀!!!!
黑色又得, 粉紫色又得,
雙面設計日日轉都唔怕!
薄薄地, 好啱秋涼的時候使用, 好啦,
唔寫啦, 我要去睡美容覺啦!!!!
大家有興趣就去到Isimple位於 The One的旗艦店參觀選購啦!
仲有呀, 我有一張8折卡, 如果你地想買野就同我講啦!!!

Good night!!!

isimple eco bedding

旗艦店地址:尖沙咀彌敦道100The ONE 7708

網址:www.isimplebedding.com

查詢電話: 2419 7129

留言