Clarisonic 的魔力

早前見到有唔少blogger都推薦Clarisonic依部機,
於是我就出席活動, 親身睇下佢有幾勁!

活動未開始之前, 我當然唔會企定定啦,
大會安排左好多小食比我地享用,

食飽飽之後, 我就開始影下相啦


大家拎起部機試上手, 不過BA只係同我地乾試,
完全無用一D洗面用品黎測試清潔能力,
即係, 佢地只係比我地試下D毛的軟硬程度而已!!!


由於今次活動地點係位於 JOYCE BEAUTY的分店內,
所以都可以見到好多唔同牌子的產品效了DISPLAY出來
好中意塊鏡, 不過一定要成日抹, 如果唔係, D塵積住就好麻煩!


當日大會安排左司儀同我地介紹一下Clarisonic依部機,
仲請黎皮膚科醫生Dr. Yam,
同埋著名化妝師Gary 同我地分享一下護膚的心得!


GARY仲即場同我地示範左一個簡單又SEXY的妝容,
只需用左薄薄的一層粉底, 再加上SMOKEY EYE,
簡單大方又可以配合不同場合, 我都好中意依個妝,
不個MODEL塊面圓左D! 哈哈!


點都要介紹下依部機啦!

BA極力推介佢有1分鐘聲波美顏功能,
可以有高達6倍的潔淨能力
07年起,Clarisonic®於英、美、日等地推出之後,
瞬即大受歡迎,名人明星、美容達人及普羅用家一致推介,
4年間Clarisonic®銷售額增長近2197%!
香港都有唔少明星用家架!

Clarisonic®「聲波美顏」深得各界用家好評,
全因其透過專用刷頭及溫和超聲波按摩,達致深層潔膚效果,
無須磨擦肌膚或採用刺激性化學 物質,已能深入肌膚每個毛孔,
徹底清除潛藏污垢,令護膚品更易被肌膚吸收。臨床研究證實,
使用Clarisonic®超聲波潔面儀,較一般塗抺式卸妝方 法,
潔淨效果高6倍,持續使用更可改善粗大毛孔,撫平細紋及皺紋,
令面部膚色更加均勻。

Clarisonic® 超聲波潔面儀用法簡便,適合任何膚質人士每天使用,
並可配合自己喜愛的潔膚用品(磨砂產品除外)。早晚各使用1分鐘,
即能清理堵塞毛孔及提昇肌膚彈性,絕 不會磨損肌膚,連敏感肌膚、
玫瑰痤瘡及暗瘡患者亦適用,更可改善男士剃鬚後出現的紅斑。
機身採用防水設計,可於沐浴時使用,
更設有Proprietary T-TIMER® 1分鐘響鬧提示,
提醒使用者於特定秒數後轉換潔膚位置。

不過, $2XXX一部我就覺得有D貴啦,
好彩早前有BLOGGER通知我,
外國有得入貨, 仲平一半,
比條LINK你地睇下啦
http://www.skinstore.com

除左有本身白色版本之外

仲有粉紅色



依個花紋都好靚呀

佢地個網時不時搞折扣優惠,
平均一部機都係 $1000-$1400左右, 仲有gift送
真係抵好多, 所以我都考慮緊, 如果有多幾個人想買,
就可以慳到運費! 好可惜原裝的不設海外運送,
只有其他顏色可以, 運費我問左, 都係$34.9(大約3set)
如果你地有興趣就同我講啦,
我可以搞團購架!


其實當日都有唔少blogger有獎品,
可惜我天生無抽獎命, 抽唔到部免費機!


好彩都拎左兩件sample返屋企,
不過兩支都係洗面用品, 細細支都用到1個月啦!
暫時唔洗買cleansing用品lu!

留言

  1. Tazret Forte Cream uses for the cure of acne and plaque psoriasis in grown-ups and teenagers. This medication isn't suggested for use in youngsters under 12 years old.

    回覆刪除

發佈留言