又整蛋糕啦! 今次係朱古力鬆餅!!!

今次簡單d, 只係買左好少材料就整出黎啦!
非常容易, 應該無人會失敗啦!

材料有:
朱古力鬆餅粉
菜油

雞蛋

我d材料都係在二德惠買架
又平又方便



做法都教埋你, 在包裝袋上面寫得好清楚!
拎個大碗, 將鬆餅粉加入,
再加入雞蛋同水搞拌, 之後再加菜油!

預熱焗爐 180度, 之後把鬆餅倒入餅模

焗 25分鐘左右, 記得留意住唔好焗燶呀!


出爐啦!
一共有6個, yummy!!!!
不過我嫌佢爆得唔夠勁, 係咪唔夠水呢??


單獨一個影張沙龍先!
我依家望到都好想食呀!!!!


再黎一張全家福! 哈哈, 成個拳頭咁大,
我男人食到唔停得口呀!!!
哈哈, 一個唔中意朱古力的人都咁中意食,
我一定係整得好好味啦!

留言