一年一度大閘蟹!!!

明知大閘蟹超高膽固醇, 但我還是超級喜歡吃!
今年, 我決定為免吃太多變大肥婆,
所以跟男人說, 我們只要吃一次就好了!
於是, 就買了6隻比較貴的來吃!


一人3隻, 淨係食蟹已經好飽!
蒸之前一定要用牙刷刷乾淨隻蟹呀!!!


蒸蟹一定要放紫蘇葉, 可以無咁寒涼架!
仲有一定要反轉隻蟹蒸, 咁樣d膏先唔會流晒出黎!!


蒸左出黎, 橙紅色, 好靚呀!!!


蟹呀, 蟹呀, 我要準備食你啦!


唔好望住我啦, 邊個叫你咁好味je, 叫人點忍得口呀!!!


拆開個殼, 我覺得膏唔算多lor, 不過都幾香!
下年唔幫襯依間啦!


依粒星星記住唔好食呀, 好寒涼架!


蟹身d膏就唔錯, 食到隻手指變左黃色! 哈哈!

今年d蟹麻麻, 下年要搵過一間好d啦,
價錢唔平但係蟹的質素好差lor,
估唔到熟人都會搵我笨!!! 可惡呀!!!

留言