我也要乾細胞一番!!! 首試貴婦價格品牌!!!

多謝公關crystal推介, 今次有機會一試貴婦中的皇牌,
話佢係貴婦唔係因為貴婦先用得,
而係佢嘅價格真係.... 對我黎講係幾高級上等人價錢!!!
有番咁嘅價錢, 質素一定有番咁上下啦!
咁到底今次我要介紹咩產品呢??? 好啦!
唔賣關子啦! 等我一件一件介紹啦!

AINHOA


依個牌子的產品主要以天然原料作為有效成份,
一直以安全, 安心及高成效向用家保證;
其可信性有賴品牌對產品之不斷研發改進及不斷創新

AINHOA科研團隊注視到植物幹細胞的超卓功效,
能有效修護並同時幫助細胞分化, 讓青春永遠停留.
鑒於市場對高效能護膚產品的需求, 特別研製出由海藻,
蛋白質及海洋DNA組合而成的幹細胞複合物,
並將此活躍成分引入SPECIFIC EXTREME幹細胞系列

Extreme Plus Repair 幹細胞活膚修護精華 20ml $880





很特別的設計, 一按就會擠出精華,
利用滾珠按壓在面上, 使精華更快速滲透入皮膚裡面!


一邊打圈一邊在面上輕輕滾動


記得是向上哦!!!


有表情紋的地方就多滾動幾下

EXTREME ACTIVE EYE REPAIR 幹細胞修護眼部精華 7ML $580





又是一按就擠出精華, 精華都從那些小洞一擁而出
感覺好有趣!!

另外還有一小包試用


EXTREME ACTIVE REPAIR CREAM 幹細胞活膚修護霜 50ML $1680
一看價錢就傻眼啦, 才50ML就要這麼貴,
可是一看它有著重整肌膚底層組織結構,
令肌膚細胞再生強效陳鎖水功能,
使用後迅速減淡皺紋, 緊緻肌膚, 回復彈性和水潤細嫩,
就覺得是值這個價錢的!

用了一個星期, 效果如何呢? 來一起看一下吧!

前: 有眼圈, 有眼袋, 請原諒我眼睛紅紅!


後: 眼圈還在, 有淡了一點, 可是不明顯, 但眼袋就真的收了點, 緊緻了!


前: 下巴很圓, 虎紋也很明顯


後: 有感覺緊緻了, 虎紋淡了, 咀角的細紋也淡了


前: 腮位有點鬆弛


後: 緊緻了, 但居然出了數粒豆豆, 好礙眼, 唔知係咪CREAM太潤???

總結:
可能是我還未到上年紀的階段,
所以此系列對我來說有點太潤了,
而亦因為我細紋及表情紋不算深,
所以用了也未能見到很明顯的效果!
再加上小小的一支, 價格卻偏高, 真的有點卻步!
看來還是等我再老一點的時候才會再考慮吧!!

希望大家喜歡我分享! 謝謝支持!

售賣點: www.cheerycare.com.hk

AINHOA
B205, B2/F, K11
18 Hanoi Road, Tsim Sha Tsui
+852 3118 8067

P.S
公關姐姐知道我面部生粒粒, 即刻打電話慰問我,
並且解釋因此系列會幫助推出皮膚底層的污垢,
所以生粒粒是正常的, 大家也無須擔心哦!

留言