7月份我都敗左好多野呀!

d錢好似倒水咁, 倒左出去又收唔返,
好想諗下有咩方法可以搵多d錢,
但係又無多餘時間再去做parttime,
咁有咩方法呢?? 諗到頭都大!

anyway, 未諗到方法去搵多d錢之前,
不如睇下我今個月又豪買左d咩啦!





首先有sis幫我從美國帶回來的 Victoria Secret
包括有身體乳液, 保濕水, 同埋底底5條
仲有個粉紅色紙袋, 好中意呀!!





跟住有sis同我由英國帶回來的蘆薈GEL, 同埋玫瑰水
玫瑰水我分開左一小瓶放公司, 得閒就噴下,
而GEL就仲未開始用呀, SIS教我當佢MASK咁用WOR

跟住就係之前ELYSE搞團購我買左嘅美甲用品

有大量閃石


雕花粉, 水晶液, 我已經整左雕花啦, 唔錯, 過幾日會出文啦!


雕花模, 我覺得效果一般, 不過對於唔識整雕花的人真係好方便


甲油, 睇錯左以為一SET3支, 結果只係得一支, 玩唔到漸變


彩繒顏料, 買左咁耐都未開始畫甲, 希望今個星期六有時間畫啦!

另外, 7 月份我都拎左唔少SAMPLE 同禮物
首先係 ELLE, 又係試用SAMPLE之後再送的禮物


原裝貨SIZE 綠茶卸妝油, 真係好好用, 仲好大支, 成450ML架!


旅行套裝, 有泡泡BASE, 粉底液同卸妝油, 下次去旅行唔洗帶咁多野啦!


依個係F&B每月禮物, SOFINA 去斑筆.
只要寫嘅文章有好多人睇同讚就有機會拎獎啦!
今次係我第二次啦! 希望會再有啦!


SKIN CEUTICALS SAMPLE 濃縮維他命,
原裝SIZE好貴, 唔知好唔好用呢?


YSL明彩筆, 我在COUNTER試用過, 唔知係咪我膚色比較黑,
我又睇唔出有咩效果, 唔覺皮膚明亮左WOR


仲有BOBBIE BROWN 卸妝油
個樽仔非常唔穩陣, 返到屋企已經漏左1/4出黎,
搞到個袋肥笠笠!!

除左以上嘅野, 仲買左好多衫, 黎緊會出文比大家睇下架啦!! 等我呀!!

7月真豐富, 不過8月都唔差架, 依家只係過左3個星期,
我已經花左過千元啦! 無辨法啦, 女人開心又買野,
唔開心又買野, 買開又停唔到, 真係, 要迫自己暫停一下啦!

留言