我唔要油笠笠呀!!!

夏天一到, 大汗的我除左出汗之外,
好多時都會勁出面油,
就算公司開左冷氣, 我都會出油,
落過街更加唔洗講,
再加上中環空氣污染指數偏高,
D污糟野痴晒塊面, 搞到好容易就出痘痘,
所以夏天一D要選用抗油產品

今次要介紹嘅就係 ORIGINS
淨肌控油系列


有洗面GEL, 爽膚水, 同埋面霜
等我慢慢講下佢地嘅效果先

Zero Oil Deep Pore Cleanser
淨肌控油深層潔面啫喱



簡介:
徹底潔淨及暢通毛孔,賦予肌膚清爽柔滑感覺。
鋸棕櫚及海藻互相配合,即時去除臉部多餘油脂及雜質。
水楊酸有效褪去老舊角質及收緊毛孔。添加薄荷成份,
使用 後淸涼爽快,讓肌膚倍感清新舒爽。

依款洗面GEL只需要一個5元硬幣左右的分量,
用濕左嘅手揉到起泡, 揉幾下已經圯到好多泡泡,
不過略嫌泡泡唔夠細滑! 用泡泡洗面清潔力不錯,
洗完面唔係皮膚又乾又緊, 有淡淡的清草味,
感覺好天然!

Zero Oil Pore Purifying Toner
淨肌控油活膚水


簡介:
有淨肌功效的鋸棕櫚及海藻合力抑制油脂分泌,
使肌膚整天感覺清爽,卻不會感到乾燥或繃緊。
水楊酸收細毛孔、減少泛油情況。
肌膚更顯平滑細緻,不再油光滿 面。

依款爽膚水瓶口設計麻麻, 好難控制份量,
只好用化妝棉蓋實瓶口來倒出,
ORIGINS的姐姐話可以加錢買個泵咀,
不過我唔會買, 所以無問價錢!
不過, 隻爽膚水味道太過濃烈, 有一種清草加酒精的味道,
好男人味! 哈哈!! 不過用多幾日都慣左隻,
依家感覺無咁強勁啦!
雖然我只係 T字位多油, 但係我都全面搽,
用後都好乾爽, 有涼涼地的感覺, 好啱夏天用

Zero Oil Oil-free Moisture Lotion
淨肌控油保濕乳液



簡介:
不含油份(Oil-free)的保濕乳液是平衡油性肌膚
不可或缺的重要一環。這款清爽輕盈的保濕乳液
能瞬間被肌膚吸收,整天提供長效水份滋潤並持續控油,
令肌膚回復水油平衡狀態,展現無油啞緻的效果。
水楊酸幫助平滑肌膚及緊緻毛孔。肌膚整天保持清爽潔淨,
水嫩不泛油光。

而面霜我每次大約用1.5cm份量搽全面,
容易推開, 好快比皮膚吸收
不過如果我搽左精華素再用佢,
就會吸收慢左, 同埋無咁清爽

試用左超過一星期, 基本上感覺幾好,
控油效果唔錯, 平時我化左妝, 下午已經出油,
依家面油減少左, 唔洗成日用吸油紙
另外, 唔知係咪水楊酸嘅作用,
我覺得塊面好似白淨左, 膚色均勻左,
控油之餘仲可以美白真係唔錯!
根據我上網搵到的資料, 水楊酸有非常好的去除表皮老舊角質的效果,
甚至能夠深入毛孔中去除老舊角質,
解決有些人因為老舊角質堆積而做成的毛孔粗大問題,
恢復精緻漂亮的肌膚.
可是有報告指出水楊酸若長期塗抹於皮膚,
非但不會產生美白的效果, 反倒使皮膚敏感者發生紅斑,
痕癢, 刺痛感等, 甚至出現耳鳴, 暈眩, 噁心及嘔吐等,
俗稱 "水楊酸效應" 的副作用!
所以依個系列都係唔好長期使用,
以未對用敏感肌膚的我做成一個重擔!

未來嘅日子, 我會集中火力用於 T字位,
面部其他地方都係用返d溫和嘅產品好啦!
大家都要努力控油淨肌哦!!!!

留言