想靚就要100%保護我地嘅肌膚

我本身肌膚都好易敏感,
由其是當我使用一些含有大量香料,
又或者係有酒精成份的產品時,
皮膚就會好容易出粒粒,
有時仲會又紅又癢,
好唔舒服, 所以我一向都好小心去挑選產品!
而今次我要介紹的就係
來自瑞士的Skincode Essentials



佢經過嚴格的皮膚測試, 適合任何種類的肌膚使用,
尢其是脆弱敏感性的肌膚.
佢嘅產品達到100%不含香料, 防腐劑,
色素同動物衍生物, 令我們的肌膚重獲自由!

Skincode目的是提供肌膚最必須的原素,
專利成份CM-Glucan酵母葡聚糖,
非常有效加強細胞天新和刺激皮膚自禦機能.

今次我試用左兩款產品,
分別係淨化潔面啫喱, 以及24小時生機還原面霜


淨化潔面啫喱

徹底清除面上化妝殘餘, 不潔物,
有助控制油脂分泌, 潔面後肌膚感受無比的潔淨舒暢,
油光不再!
用後感:
起泡程度不算高, 洗面面感覺很乾爽但又不會令皮膚又乾又緊


24小時生機還原面霜

24小時驚人的抗老效果, 日以繼夜促進細胞再生及加強自我保護功能,
對抗提早衰老的現象, 用後肌膚仿如再生, 釋放年輕力量
用後感:
用左10日, 感到皮膚緊緻左, 有彈性左,
面上的虎紋都淡了, 效果不錯!

依家素顏出街都唔會好嚇人!
而且有一膠匙附送, 不用使用手指去拿取面霜,
更能保持面霜的新鮮及衛生!

以上兩款產品都含有酵母葡聚糖,
究竟酵母葡聚糖是什麼?
其實酵母葡聚糖是一種水溶性的麵包酵母,
最初主要在醫療上使用, 為燒傷的皮膚修復.
酵母葡聚糖從麵包的酵母提煉出來,
非常有效加強細胞更新和刺激皮膚自禦機能,
增強皮膚的抵抗力!

酵母葡聚糖有6大功效:
1. 刺激皮膚免疫系統
2. 保護皮膚免受UVA及UVB傷害
3. 預防肌膚氧化及減輕壓力
4. 產生大量氧份, 極大提升細胞的更生率
5. 改善老化及日曬老化的現象
6. 令其他成份穩定

同系列仲有其他產品,
令我感興趣的還有多元活化緊緻眼霜,
水份緊膚面膜, 以及瞬間透亮急救液,
有機會一定要再試下這品牌其他產品!!!


留言