The Ztyle X Ettusais Jelly Beans Party

搞左咁耐終於都有時間出文啦!
早排出席左Ettusais嘅新甲油活動,
好開心見到一大班blogger,
平時大家都只係online傾下扮靚心得,
今次見到真人, 仲有機會同佢地一齊玩甲,
真係好特別!!!


你睇下我地幾多人? 見唔見到我呢??

當日除左有甲油玩, 仲有野食tim!

依度只係其中一部份ja! 哇~! yummy!!!
連減肥中嘅我都忍唔住KO左兩碟!!!!


你睇下佢食得幾開心? (SORRY SIS, 希望你唔好介意)


今次大會好好, 安排晒14隻色比我地試,
仲有SIS極力推介嘅TOP COAT!
依隻TOP COAT搽左好似做左GEL甲咁, 好正架!


大家都好比心機搽甲油, 同埋"食", 哈哈!!!


努力中嘅我, 突然被偷拍TIM!!!!
技安! 我對鏡頭好敏感架! 唔洗諗住影我反眼相呀!
哈哈!!!


搽左幾隻閃粉, 閃粉粒都好大, 不過隻甲油顏色唔夠突出,
搽出黎好似差不多!


張枱好亂呀! 多得ELYSE帶左好多甲油, 同閃石黎比我地用,
等我地可以玩多D花款!


幫自己搽, 又幫人地搽, 我地好團結架!


哇, 10隻指甲都唔同色, 勁!!!


整左咁耐, 我最後就整左依款甲!
畫左兩朵玫瑰, 又加左閃石!


靚唔靚先???


情緒高漲嘅我, 塊面都紅扑扑, 哈哈!
不過依張相好似賣緊廣告!!!


最後我地一人帶走一盒, 返屋企繼續玩! 我就拎左一SET非常RAINBOW FEEL,
依D色我屋企都無架! 正!!!


不過其實我依兩日又用佢做左另一款甲!
哈哈, 好鬼CUTE嗁波板糖加CUP CAKE!!!
搞到我好肚餓!!!!

再一次多謝ZTYLE 同 埋 ETTUSAIS, 帶比我依次咁HAPPY嘅活動!
下次雷會我都會抽時間出席啦!

留言