我和LCX有個約會~~ LCX Beauty 魅力遊蹤 (上)

起初以為無咩特別野寫,
估唔到一upload相片,
先發現原來影左咁多,
一路睇相一路諗緊點寫好,
由於太長啦, 所以決定用上下集同大家分享!!!

今次依個活動係應 The Ztyle嘅邀請,
參加LCX 3月12日搞嘅一個活動,
講真, 比我想像中差左D,
不過仍然好感謝有份參加依次活動!!

其實今次活動嘅主要任務就係去齊LCX入面嘅美容及護膚品專櫃,
試用佢地嘅產品或者服務, 然蓋個印仔, 影下相,
了解下佢地嘅PRODUCT, 咁就大功告成啦!
今次參與活動嘅商號有23間, 除左有我認識同用過嘅DR.WU,
PRADA, LAVIN, COVERMARK, MISSHA, KP之外,
仲有我聽過但係未用過嘅PROSAYS, MARIO BADESCU, ISA KNOX,
AIGNER, REBERTO CAVALLI, LOEWE,
NINARICCI, CHARRIOL, KAREN MOK,
TONY MOLY, MAXMARA,
當然仲有一D我未聽過嘅牌子啦, 例如: ZENSATION,
NICKEL, PACO RABANNE, SWISS NATURE等等


睇下我幾乖, 蓋足所有印, 去齊咁多櫃枱架!!

好啦, 講左咁耐, 等我逐一介紹下佢地啦!
第一間去嘅店就係佢啦~ PROSAYS



聽班SIS講, 佢嘅EYE SHADOW唔錯,
可惜當日個BA只係顧住SERVE自己嘅客,
而無"時間"理我, 就算我見到佢係企晌度,
無野做緊, 佢都話只可以同我蓋個印,
比個電話號碼我, 叫我3月底前再打電話去約時間,
講真呀, 我又點會再約時間做個"15分鐘化妝指導"呀?
除非做完會有GIFT送啦!
不過見佢都有禮貌, 所以我都算數,
咁多位有份去LCX嘅SIS, 你地有無做依個化妝指導呀,
如果真係有GIFT, 記得話我知, 等我拎返呀!!!

跟住我就去左ZENSATION,
原來佢同MARIO BADESCU係同一個COUNTER,

所以我就一次過蓋兩個印, 拎幾份GIFT啦,
點解幾份? 因為佢仲多送左幾份NOODLE & BOO嘅SAMPLE比我!










佢仲好細心, 用個袋仔整理好, 連同PRODUCT嘅書仔比我,
等我可以更加了解佢嘅PRODUCT!




一直都好想試MARIO嘅PRODUCT, 今次終於有機會啦,
佢送左優白亮澤眼部啫喱, 奇異果抗氧磨砂, 極致溫和潔面乳,
OIL FREE MOISTYRIZER, 同埋ALOE MOISTURIZER,
睇返佢嘅正貨價錢, 其實都唔係好貴, 等我遲D開黎試下有幾好先!





NOODLE & BOO係一個專為媽媽同寶寶而設嘅系列,
今次送左HONEY SCRUB, HAND & FEET BALM,
同埋ULTIMATE OINTMENT, 好溫和嘅產品,
睇見個包裝, 好可愛, 好靚, 咁啱我朋友就快生BB,
睇黎我諗到送咩比佢啦!




ZENSATION之前未接觸過, 不過佢送嘅SAMPLE好吸引,
包括潤滑玫瑰潔膚啫喱水, 凝亮瞬白潔膚霜,
茶樹深層潔淨爽膚水, 極濃甘醇再生煥膚精華液,
哇塞!! 聽到名字已經覺得好厲害, 尤其是那個精華液,
一定要試試它的威力!!!

然後我就去左MISSHA, 之前用過佢嘅BB CREAM,
感覺唔錯!



今次佢都係送左佢地新出嘅bb cream, 同埋青瓜mask!
好夏天嘅mask, 所以暫時唔會用住, 反而又真係想試下隻bb cream,
佢本書仔講到用左佢已經好足夠, 可以遮到眼袋,
又均勻膚色, 最近我嘅foundation用晒, 暫時可以試下佢啦!!

然之後就到佢啦~~ 係咪好似雪花秀呢?





其實佢係isa knox嘅product~ 秀麗韓,
用左韓方研發嘅藥材產品, 感覺很名貴,
佢嘅sample仲包裝得好靚!


同正貨size當然差一截啦, 不過包裝一d都唔馬虎,
讚!!!

好啦, 下一站~ KP




之前諗住KP會送彩妝品, 點知竟然送LIQUID SUNSCREEN FOUNDATION,
都好, 未買到粉底液, 可以試下佢好唔好用,
而且仲係有防UV, 不過佢另外送嘅COUPON對我就無用啦,
半價修眉, 同8折植眼睫毛, 我就用唔到啦,
如果有SIS想要, 我可以送出黎架!

哇, 仲有好多野未寫, 哈哈, 等我下一篇文啦!!!

留言