我和LCX有個約會~~ LCX Beauty 魅力遊蹤 (下)

最後一集, 呢一站係KAREN MOK 同 SWISS NATURE,





好靚嘅包裝, 係我最中意嘅粉紅色, 又有絲襪紋,
仲有KAREN對長腿, 好正, 未開瓶, 唔知味道係點呢?

SAMPLE SIZE都唔細架, 有30ML架!


依支係CLEANSING TONIC, 200ML呀, 好大一支!

跟住去到TONY MOLY

依個品牌有甲油, 又有彩妝


好COLORFUL嘅甲油呀, 可惜人太多, 未有時間試色


哇, 韓國型男金賢重做代言人呀! 我有睇韓版流星花園呀,
好中意佢個咀咀! 哈哈!! 不過依張相影得佢無咁靚仔!


好似一個個生果檔


其實佢地係CREAM同LOTION黎架


睇下我地班SIS幾努力試緊D PRODUCT!!!



而我就拎左佢返屋企啦! 佢係青蘋果去角質按摩乳霜,
3分鐘就可以去除角質死皮, 好啱皮膚暗啞嘅人用哦!!

黎到最後一站啦! 亦都係香港同台灣人都好熟識嘅DR WU
之前比大S介紹過, 就立即人氣急升, 晌台灣已經賣到滿堂紅,
黎到香港, 更加萬人追捧, 我自己都有買佢嘅PRODUCT使用,
之前未有專門店, 唯有捱貴價水貨, 依家有左專門店就唔洗專登走去
台灣入貨啦!

一直都好想試佢地嘅MASK, 今次終於有機會啦! 正!!

終於介紹晒咁多個COUNTER啦, 今次活動雖然係亂左D,
SAMPLE又唔係個個一樣, 有D人多D, 有D人少D,
BA又無咩禮貌, 不過我仍然好開心有份參與

而要選我最滿意嘅BA就係佢啦!

無錯啦! 就係 MARIO BADESCU嘅靚靚BA啦,
佢好有耐性招呼我, 又幫我拎齊資料等我可以更加了解佢地嘅PRODUCT!

咁多款PRODUCT令我覺得最非買不可嘅就係DR WU PAPER MASK,

之前聽朋友講已經知道好好用, 好多名模推介, 雖然我屋企仲有60幾塊MASK
未用, 不過, 點都要試下DR WU嘅威力!!!

而今次首次接觸同試用嘅就係KAREN MOK香水,
單睇包裝已經好吸引, 一噴之下, 味道非常香甜,

而且很持久, 很高回購度哦!!

在此再多謝 THE ZTYLE以及 LCX安排此次活動,
讓我可以有機會接觸這麼多品牌, 真係萬分感激哦!!

留言