星期六行程好豐富呀!!

一放工先去中環ifc拎sample,
係MELVITA 嘅BODY BALM,
同 ROSE NECTAR DAY CREAM

個BA話DAY DREAM係佢地嘅皇牌,
不過我仲未試用, 唔知有幾好呢?
有機產品就聽得多, 真係第一次試用!!!

之後又去左ORIGINS

拎左REFRESHING EYE CREAM
針對消除黑眼圈, 浮腫, 眼袋, 迅速抗倦為雙眼充電
我真係好需要一隻PRODUCT去幫我去眼圈

第三站尖沙咀rennex,
無錯, 又係reenex, 今次係做皮膚咨詢,
佢好努力遊說我join4萬幾蚊嘅package,
不過好老實, 我上去只係為左支卸妝水,
哈哈, 係咪好衰呢!
拿, 呢度就係我全日拎左嘅野啦!
卸妝水係第三份GIFT啦!!!!!



第四站去左戲院, 原本諗住睇愛麗斯,
可惜行左幾間戲院, 場場都爆,
買唔到戲票, 唯有行下街算!

於是我就去左海港城facecess拎sample啦!
首先就係BLISS TRIPLE OXYGEN INSTANT
ENERGIZING MASK


三重氧氣活膚面膜, 10分鐘就可以令肌膚明亮,
去腫及滋潤皮膚, 好似好勁, 今個星期要試用下!

跟住就係KIEHL'S啦

拎左Clarifying Whitening Toner 同 Brightening Cleansing Cream
今次KIEHL'S出嘅醫學強效淨白配方好吸引,
係特別針對亞洲肌膚容易形成黑色素的特徵
其實我最想試佢隻黑眼圈淡化精華
不過未有機會
其實KIEHL'S嘅PRODUCT價格都唔算貴,
而且又有品質保証, 都好值得試用!

拎完免費野, 都有少少破財,
去SASA特賣場8下, 結果買左佢地,

其實之前好似見到有SIS買左黎用, 我試過上手,
質地唔錯, 都好上色, 遲D會出過試用文比大家睇,
上面一盒 HK$12, 好鬼死平, 唔買對唔住自己!!!


依一盒 HK$28, 又係好平, 打開左, 原來仲有兩隻胭脂,
超抵!! D色又係好實淨, 不過未試上眼唔知效果!!

HEHEEH!!! SHOPPING真係好開心,
又有新PRODUCT試用, 又買到平野!!!
今日仲收到個好消息, 3月12日有份出席LCX同ZTYLE搞嘅活動,
可以玩遊戲拎獎品, 唔知有咩GIFT呢?
好緊張呀, 希望當日順利啦!!!

留言