又黎產品試用~~ 泡泡染髮

好多年無染過頭髮
不過髮質都唔覺有咩改善
所以2010年開始
我決定又玩下色啦
可惜返工唔可以玩得好勁
只可以染一d基本色highlight一下
但係自己染又好怕染得唔均勻
好彩有左依款泡泡染髮產品
簡單易用
自己動手染頭髮唔再有難度啦


我買左草莓紅色
睇過色辦唔錯
不過我頭髮好黑
唔知出黎係咩效果呢


染之前, 頭髮好黑, 光澤度一般啦!!


染髮途中
其實說明書都教得好清楚
所以我都無咩大問題
不過我髮長到腰
說明書話要用一瓶份量
不過我仲有剩
唔通我頭髮薄唔洗用咁多??



登登登登!!! 大功告成!!!
左面係有閃燈, 右面係普通室光
睇得出頭頂上色程度係高d
睇黎我真係應該用晒成支
染完之後, 頭髮唔算好鞋
用返佢附送嘅色洗護髮素
頭髮就柔順返晒
之前聽某位sis講染完d頭髮旱晒
我不知幾驚
好彩依家無事

染左都有4日啦
d色都好ok
感覺洗左幾次頭之後
顏色好似仲明顯左
不過始終髮尾染得唔夠好
唯有下次再試過啦!!!

留言