終於買左soak off gel啦!!

下定決心做一樣野就唔可以半途放棄,
所以我買齊用具, 做我嘅gel甲

做之前用左好幾個月不停睇video,
學下點做gel甲,
原本諗住真係去讀, 拎張証書,
但係真係好難抽時間, 所以決定自學,
如果第時真係想開店, 先再去拎返張cert啦!

今次我買左好幾樣材料,
有base gel, top coat, 光療筆, clear gel,
當然仲有一d用黎裝飾嘅閃粉, 閃石咁啦!

由於技巧未夠好, 所以第一次整出黎嘅作品唔見得人,
今次第二次整, 我覺得可以接受啦!
呢個作品用左 OPI 絲絨系列藍色甲油,
同埋金色閃粉, 簡單但係又好型, 好啱我平時返工用!



等我再練多d唔同款式先!!

留言