(中伏食店) 只此一次 永不惠顧 超級中伏黑店 - 西貢通記


每隔一個月就會帶我家女兒到西貢食海鮮
這次見有百X優惠卷於是就去通記試下

唔試都唔知依間原來係黑店
食到一肚火

今次我地揀左2人超值套餐
收費$438
坐低之前已問清楚可以用優惠卷
即係消費滿$500可當$100用
於是我地就另外加一斤2隻的大身瀨尿蝦
點知寫單亞姐就話如果用優惠卷
就要收返廚房煮蝦費大約幾十元
同埋套餐要計返加一

本身套餐唔收加一
加埋花生喬頭都係$454
一斤瀨尿蝦$288
即係話如果我用卷就要加煮蝦費同加一
其實價錢唔算貴所以我地都決定照食
但之後食物一上枱就真係.....



一上枱見到依碟蝦真係苦笑幾聲
2人餐每人3隻蝦
半斤都無呀!!
似前菜多D!!


豉椒炒蜆
如圖所見,殼多過肉
又多沙,D肉加埋都唔知有無30隻
仲要指甲咁細隻


薑蔥焗海蟹
依隻根本係花蟹
仲要無肉食,薑蔥又唔夠味
蟹腳同條蔥一樣粗


最離譜係個清蒸海上鮮
沙巴龍躉都無,竟然比條倉魚我
你依個套餐仲屎過我去求其一間酒樓食都得啦!


食到最尾黎左半斤生菜
我地先醒起瀨尿蝦仲未黎
催左幾次都話就快
結果我地決定唔要
因為我地個瀨尿蝦只係白灼
有咩理由灼成一個鐘都未有
仲要催極都未上
白灼10分鐘咩都熟啦!
食到一肚火我地決定埋單走人
卷都唔用,只比套餐錢

通記,我以後都唔食!!!!!!!!!




地址:
西貢海旁廣場11-15號
電話:
27919886


希望大家喜歡我今天的分享
CIAO



Facebook 專頁: vivibeauty
Main Blog: vvloklok.blogspot.com
Instagram: http://instagram.com/vivianlok
Weibo: lokxlok

任何工作或查詢歡迎電郵給我vvloklok@yahoo.com.hk

留言