台灣遊のYummy Yummy 美食篇 (2) 台北美食遊

上次介紹左Hello Kitty Cafe,
今次就緊係要介紹下其他美食啦!
台灣有好多夜市, 又有好多小食,
每次我去台灣都食唔停口,
又買唔停手!





首先要介紹嘅就係佢地啦! " 查理布朗烘焙"
第一幅圖就係雞蛋布丁, 一盒有9隻,
官網話非常高銷量, 不過我食左就覺得麻麻,
好甜, 好失望
TW$180 ( HK$46 9隻一盒)

第二幅圖就係皇家烤香草派, 依個哇真係超好食,
連我個honey本身唔中意食甜品, 都食到唔停口,
以牛奶熬煮的香草奶醬, 配搭酵香的塔皮,
凍食的香草塔真係10個讚
TW$140 ( HK$35.8 四個)

由於佢地去貨非常之快, 所以我在香港已經訂左貨,
到左台灣先去門市取, 要訂貨可以去以下網頁做會員,
再留言, 佢地會有人覆你架, 仲好快手tim!
http://www.chirlebrown.com.tw/

跟住就介紹下西門町啦,
去親台灣嘅人都一定會去,
因為有好多野買, 又平又正,
又有手信專門店,
仲有好多好野食!

第一間介紹 ~ 鴨肉扁


我就係去依間啦, 次次都係食依間架,
又乾淨, 又快手!


一人一碗米粉, 配有大量牙菜, 清清地唔錯


2人份鴨肉, 有肉有骨, 有兩種醬比你選擇,
肉質很嫩, 不會鞋口, 不過如果有d肉汁會好d!
原本仲叫左一碟鴨內臟, 不過我地實在太肚餓,
一上菜就吃光光, 唔記得影相!


再來就是亞宗麵線 (借圖一用, 謝謝!)
每一次來都是大排長龍, 幾十元台幣一大碗,
可以加辣油, 熱呼呼的一碗麵線,
雖然吃不飽, 但仍然每次必買必吃!

其實西門町仲有好多野食, 有雪花冰,
有珍珠奶茶店, 有蛋包飯店, 有豬排飯店,
不過為左留肚去夜市, 所以我都不敢大吃!

買手信當然唔少得去老天祿啦!

又係一間經常爆滿的店 (借圖一用, 謝謝!)
每次都買勁多鴨舌, 豬腳筋回港,
價錢不平呀, 一少包已經百幾蚊港紙,
不過好食, 無辦法!
返黎香港先知原來可以先訂貨,
下次可以訂左送黎酒店, 唔洗自己去拎啦!
http://www.lautianlu.com.tw/buyCar/all.asp

之後就去左士林夜市



有我最愛吃的蚵仔煎, 配上醬汁, 一流


麻辣鴨血, 一連吃了兩碗, 辣度適中, 鴨血有咬勁!!!


藥膳肉骨麵線, 麵林左D, 不過肉骨好入味,
個湯都唔錯, 不過落左D味精, 所以不宜飲太多!



TW$50 ( HK$13一塊)


又平又大塊, 一d都唔油膩, 咬落去仲好有肉汁,
唔鞋口, 好嫩滑, 塊雞排仲大過我塊面呀,
兩個人一塊啱啱好!

食左咁多又要起程啦, 坐免費接駁巴士,
去左美麗華摩天輪

超巨型摩天輪座落於商場頂樓, 好高好好風景,
一邊睇風景, 一邊飲我最愛珍珠奶茶, 好嘆!


位於地庫的一間雪糕店, 超過25人在排隊,
超進速度超慢, 不過雪糕真係好好味!


依個就係"愛戀巧克力" 有brownie, 巧克力, 朱古力葉,
再加香蕉粒同朱古力脆皮杯


我依個就係"非常莓外傳" 有草莓, 覆盆莓, 藍莓,
再加香蕉粒同brownie, 同埋士多啤梨脆皮杯,

佢地嘅雪糕係在一塊板上面炒黎炒去整出黎架,
可惜佢唔比人影相, 見佢炒黎炒去, 又拋高,
好似玩特技咁!
不過, 又係好大杯, 食左2/3, 已經覺得好飽, 唯有頂硬上食埋佢!

夜晚我地就去左太和殿食麻辣火鍋




杯碟都有店名, 裝修很不錯


火鍋一定要飲啤酒, 今次試台灣啤!
不過用紙杯飲啤酒差左d!!!


麻辣雙併鍋, 哇, 你睇下d辣油!!!!

由於麻辣湯裡面本身已經有大腸, 鴨血,
所以我地只係另外叫了菜, 羊肉, 木耳, 蝦丸
鴨血仲可以不停免費添加, 我諗我地食左3隻鴨嘅血!!!!!!!!
依個辣湯係小辣, 我個honey懶醒走去同人講唔夠辣,
結果人地加左一小碗辣汁落去,
佢食左幾啖塊面紅晒, 勁流汗, 哈哈,
唔食得辣就唔好叫人加辣啦!
不過我一於少理, 因為我食辣指數比佢高好多級,
我一邊食, 一邊飲啤酒, 面不改容,
依一餐我食得好飽, 而佢, 只係勁飲冰茶, 哈哈!!!

aiya, 唔得啦, 一邊寫, 我個肚一邊叫,
好肚餓呀, 仲要望住咁多美食!!

美食篇仲未完架, 等我搵日食飽左先寫,
咁就唔洗搞到成枱口水啦!!!

留言