台灣遊の美容妝物出血篇 (1)

返黎香港幾日, 終於有時間去整理一下相片啦!
雖然今次買嘅野唔算多, 不過都要分好幾篇去寫!
而今篇主要係講我在台灣買嘅有關於美容同化妝用品!

首先, 未出發前我已經在payeasy訂左好多product,
各位sis最好出發前6日訂貨, 咁就可以確保出發前收到到貨通知,
當然啦, 如果你有oversea internet, 咁就3-4日前訂都得!

訂嘅方法之前有sis教過, 如果唔識可以pm我,
我就教你!
而今次我都揀左酒店附近嘅7-11收貨,
記住mark低地址, 我今次就係唔記得,
搞到行左好幾間先搵到!


睇下幾壯觀!!!!


開出黎係咁多啦!

等我一一介紹下先

1號佳麗
變髮天后 林葉婷推介 玫瑰亮澤柔順髮妝水 TW$199 HK$50

以下為官網圖


2號佳麗
DOT DOT 防水星紗眼線筆1SET3色 TW$199 HK$50
官網圖



3號佳麗
DOT‧DOT 金燦時尚煙燻眼彩盒-7色 TW$299 HK$76
官網圖


4號佳麗
葡萄柚纖勻身體去角質霜 TW$299 HK$76

葡萄柚纖勻身體去角質霜
‧平滑細緻,纖勻體態更動人!
‧去除身體粗厚角質,暢通毛細孔,緊實、平滑肌膚。
‧幫助身體保養產品 的吸收。

◆ 用法:沐浴後身體微濕時,取適量的去角質霜於身體肌膚,以旋轉方式揉搓,
可特別加強於大腿、臀部、手 臂、腹部等部位,之後再用清水沖淨。


官網圖



5號佳麗
葡萄柚曲線美白淡化膠 TW$299 HK$76

葡萄柚曲線美白淡化膠
針對身體肌膚的『陰影』部位所特別設計的局部美白產品。

功效:
適用於各種肌膚, 推薦使用於身體曲線較為黯沈部位,例如腋下、比基尼線、股溝、膝蓋、手肘等處。

官網圖


6號佳麗
睫毛纖長修護菁華液 TW$199 HK$50

功  效:
‧強效滋潤,防止睫毛的斷裂。
‧保濕,抗氧化 。
‧安撫、舒緩,保護睫毛。



7號佳麗
絲柏溫熱效應煥膚霜 TW$260 HK$66

絲柏精油
幫助維持毛孔緊緻。

硅藻 土
能幫助溶出粉刺及汙垢,協助清理角質。

微 晶粒子
溫和清除肌膚表面的老廢角質,讓肌膚明亮有光澤。

維他 命E衍生物
能發揮優異的抗老化效果及滋養肌膚效果。

甘油
加強肌膚保濕,是效果極佳的多元醇類 。

佛手柑精油
能改善油性肌膚問題,調理肌膚,此外,清新的柑橘氣味,具有快樂的味道。
伊蘭伊蘭精 油
促進肌膚彈性,調理油性膚質,且香味宜人的效果。



8號佳麗
BEAUTY MAKER零負擔眼唇卸妝液 TW$250 HK$64 太平所以我買左兩支
運用醫學專用眼睛沖洗液為基底製成的眼唇專用卸妝液,不論再頑強的防水睫毛膏及口紅,只要 輕輕敷10秒鐘,
都能輕鬆卸的乾乾淨淨,添加小黃瓜及盧薈萃取精華,在卸妝的同時能安定肌膚,能一次做好清潔及保濕,
眼周及唇部不會黯沉 亦不容易產生小細紋!



9號佳麗
BEAUTY MAKER晶漾大眼防水眼線筆(咖啡) TW$260 HK$66
官網圖




10號佳麗
1028光影雕塑輪廓餅 TW$399 HK$101
時尚彩妝大師 小凱(張景凱)監製
★商品介紹:
創造色調柔和,立體臉 龐的完美線條
高分子輕柔粉體的修容彩盒,特調一深一淺的搭配。粉霧質地,細緻服貼,利用淺色強調臉部較為平坦的部位,勾勒出立體明亮的五官,再以 深色柔化臉部線條,透過視覺效果提亮雙頰,無論是自然白皙的膚色,或是健康黝黑的小麥肌,都能運用自如,塑造出適合自己臉部的輪廓與弧度。
內含蘆 薈與玉米蛋白、絲蛋白萃取,可舒緩與滋潤肌膚。





哇! 淨係介紹PAYEASY已經咁大篇,
睇黎要開多兩篇先講得晒美容妝物啦!

BY THE WAY, 如果你地對以上PRODUCT有興趣又想睇下試用效果,
可以話比我知, 我會因應邊款PRODUCT比較受歡迎而寫先架!

黎緊仲有好幾篇台灣之旅特集, 記住留意啦!

留言