有香味的爽膚水??? I Love Caudalie

一直以黎我都唔中意護膚品有太重香味,
因為直覺會覺得有香味即係有香料,
成份唔夠天然, 用上面好似唔係咁好!
但係今次試用Caudalie 就完全令我改觀啦!


葡萄活性精華爽膚水
HK$540 / 100ML (價格不菲哦!!)

葡萄活性精華爽膚水倍受全球名流雅士青睞,
現身世界各地的時裝秀, 攝影棚, 化妝間等明星雲集之處,
它還成為高級化妝師一致認可, 用於提亮暗沉膚色和定妝的必備法寶!


玻璃瓶身, 很重手, 但讓人更覺珍貴!!

成份:
葡萄萃取物 ~ 亮膚
安息香, 沒藥, 橙花及玫瑰 ~ 爽膚
迷迭香 ~ 潤膚
有機蜜理薩香草精油及薄荷 ~ 緊緻
橙花水 ~ 柔膚

單單看成份, 都看得出此瓶爽膚水有著超強勁功效,
除左可以亮膚, 爽膏, 潤膚, 緊緻同埋柔膚之外,
仲可以控制油光, 收縮毛孔!


睇唔睇到上層有一層好似油的物體呀?
其實佢係精華黎架, 用之先要搖一搖瓶身,
令到精華同爽膚水混合一起, 再直接噴上面上!


噴咀設計得非常好, 爽膚水噴左出黎之後,
唔會有回漏的情況, 好乾淨!


雖然成份含有大量香草精華, 而且仲睇得出有一層油性的物體,
但係噴出黎的爽膚水, 好乾爽, 完全100%水狀,
用上面也完全感覺唔到一丁點油膩!


由於成份含有薄荷, 所以當我噴上面的時候感覺好清涼,
一早起床噴一噴真係人都醒神d架!
而且有好濃郁的香草味, 當中的橙香最特出,
我成日都噴好多下, 等塊面勁多橙香味, 哈哈,
我真係好中意佢隻味呀!


使用前, 我皮膚都唔算好乾, 水份都ok架!


使用後, 水份立即急升到57.4%, 爽膚水極速吸收到皮膚底層

用左1星期, 皮膚毛孔真的變細了, 肌膚更柔滑,
保養品也吸收得快了很多!
我也試過在上妝後用, 發覺妝容真的會比較持久,
而且不會很快就變得暗沉! 表情紋出現的情況也大大改善了!

總結:
這真是一支超讚的product!!! 大家不彷買一支來試試哦!

留言