一夜綻放水嫩光澤 ~ 最新origins肌膚再生修復晚霜

前日lucky地有幸出席由BeautyExchange 連同Origins 合辦的workshop,


枱上面都放滿Origins 的皇牌系列及產品


今次的workshop 大約有50位blogger參加
分兩班進行, 而我就參加左第一班
今次係我第二次參加Origins的workshop,
而負責活動的同事都同上次一樣,
當中我最認得的就係梁詠琪姐姐啦,
係咪好似呢? 當然仲有好幾位同事都認得,
而佢地都認得我, 好開心佢地有留意我的blog呀!
thanks!!!

活動一開始唔少得緊係介紹下品牌的背景,
以及一些產品資訊啦


原來我們的肌膚於晚上的時候是最容易流失水份的
而每當我們遇到天氣的變化, 作息不定, 飲食習慣變化,
都會令到生理節奏受干擾, 進而令肌膚變差


當生理節奏改變, 就會各種皮膚機能下降
什至出現脫皮, 繃緊, 粗燥, 乾紋得等問題
而最新推出的肌膚再生修復晚霜有齊3大功效去幫助我地改善肌膚


肌膚再生修復系列的產品都月見草修護複合物,
佢可以重整肌膚的自我修復能力,
還有海扇藻, 幫助強化肌膚水份屏障及強效鎖水,
抵抗缺水問題


更有海藻醣, 深海藻類萃取, 時刻補濕, 令肌膚回復光澤, 水嫩柔滑
而獨特的精華配方, 淡淡的香味令身心舒緩, 肌膚同時得到放鬆


當然還有革命性的復活草, 為肌膚源源注入水份,
並防止水份流失


實驗証明, 使用到肌膚再生修復晚霜後,
肌膚水份即時提升63%, 好厲害呀!
而且非常適合亞洲女士使用!

講左咁耐, 不如睇下佢嘅真身先啦!

無錯就係佢啦
不過除左佢緊係要試下同系列的其他產品啦!

首先我地由洗面開始

肌膚再生修復潔面奶 150ml $200
質地幼滑, 輕揉幾下, 已經軟化了成液體狀,
用化妝棉一抹污垢即時被抹走,
之後再過水, 皮膚很乾爽潔淨!


跟接係皇牌 ~ 白米磨砂煥膚霜 125ml $350
粘稠的米澱粉能撫平歲月痕蹟,溫和卸除老廢角質層,
撫平肌膚表層因紫外線的傷害所造成的不平;
勻亮、撫平肌膚,讓肌膚呈現出完美光澤。


肌膚再生修復活膚水 150ml $210
修護肌膚因環境、陽光或嚴重失水造成的傷害,
讓肌膚回復健康年輕、柔嫩彈性有光澤。



肌膚再生修復精華 30ml $400
這支高效精華經臨床驗證,
能深入滲透肌膚底層, 賦予肌膚回復最高保濕水平的力量


肌膚再生修復護理霜 50ml $355
鼠凹草能重建肌膚的防禦屏障,
有效對抗日後肌膚所受的損害


肌膚再生修復晚霜 50ml $350
超強補濕鎖水肌膚修復功能
顯著修復肌膚的舊創新傷, 乾紋及幼紋隨之消失,
每朝醒來, 肌膚仿如復活重生

我地試用產品的同時, 其實公關姐姐都好有心機咁同我地示範,
仲搵左我地其中一個blogger一起示範



除左以上產品, 我仲試左

Drink up 保濕面膜 $200 100ml
為乾燥肌膚解渴的好幫手,讓臉部馬上恢復水嫩光滑。


晚間深層水份面膜 $250 100ml
專門解決晚間水分流失問題的首支免清洗睡眠面膜,
趁睡眠時一邊源源不絶地灌溉水分、一邊鎖緊水分,
同時兼顧「開源節流」,令肌膚的水分在一夜間急升75%;
即使是如何乾燥缺水的肌膚,都可以睡著喝飽水﹗


試晒product之後, 你地睇下我兩隻手幾大分別??
左手係有用product, 而右手係無嘅
左手好明顯帶有光澤, 而且好似吸滿水咁, 好飽滿!!


成個系列咁多件product, 全部都咁好用,
真係好想一次過拎晒佢地返屋企呀!

雖然無得拎全set產品返屋企,
不過都有小禮物架!

係咩??? 唔話你知, 保持神秘先!
過幾日先再同大家講啦!

留言