首試無創陶手塑形~ 有變瘦嗎??

昨天去了Elite Beauty 位於尖沙咀的分店,
親身試做無創陶手塑形療程



分店的地址同樣位於金馬侖道,
同一幢大廈有很多間美容院,
我已經去過4-5間了,
今次Elite Beauty佔了全層, 地方很大,
進去登記了一些個人資料後,
服務我的Angel就帶我去洗手間,


地方算是很簡潔


有很好的地方讓我們整理儀容


有很多locker讓我可以安心放好包包,
更有防滑膠拖鞋更換


進了房間, 地方小小的, 不過可以接受,
這次房門是有鎖的, 讓我換衣服都換得很放心,
回想上一次試做另一間沒鎖的美容院,
真的還怕怕哦!


這就是我今天會用到的東西,
中間小小的一支是24k金負離子粉,
下面的一支就是今次的主角!


LRB魔幻棒

個程序大約75分鐘,
首先, 美容師用卸妝棉同我卸妝,
雖然今日我只係畫左眉, 同埋搽左胭脂,
不過我感覺到美容師只係用左2-3塊同我抹面,
條眉仲只係抹左兩下, 妝, 應該卸得唔乾淨!
跟住, 就用24k金負離子粉加入洗面奶同我洗面,
每邊面都各洗10分鐘左右,
期間會加入穴位按摩, 我感覺到d金粉原本由一粒粒,
按到最後好似溶左咁, 吸晒入皮膚,
不過當按到腮位的時候, 可以真的有淋巴閉塞,
按到我有點酸痛!
24k金負離子粉活化肌膚底層,
產品所含的24k金經過高溫電解,
釋出負離子能與人體血液互相吸引,
加速細胞生長, 活化肌膚!

按了右邊面, 睇下效果先!


我本身左邊面係肥d, 所以依家睇落去分別超級大,
不過其實我承認, 佢令我右邊面都真係細左!

之後再徒手搽上精華素, 再按摩了10分鐘
按得好舒服, 令我好想訓覺, 不過我好怪,
有人搞緊我塊面我好難訓得到!

依個時候就出動魔幻棒
美容師話魔幻棒內有精華液,
每按一下, 精華液就會流出,
然後利用魔幻棒前面的鋼珠在面上碌碌下,
在穴位上再輕按, 此舉可以幫助通淋巴,
塑出迷人輪廓, 15分鐘就可以 V Shape 重現

碌完面之後, 再敷一個mask,
全個療程就完左啦!


唔錯, 下巴真係出返黎, 面形都尖左,
不過虎紋位仍然健在, 亦唔覺眼尾有提升,
但的確膚色均勻了, 通透了, 摸上手也很滑溜!
不過我個黑眼圈好驚人!

我換返衫, 去左洗手間, 一出黎d人已經走晒,
全部收左工, 當時係20:30左右,
得返angel一個人serve我,
原來我係最遲一個客,
唔知係咪因為我遲, 所以angel只係叫我簽個名,
完全無sell我join package,
連個療程幾多錢都無講!
咁既然佢唔sell我, 我當然就很安心離開啦!

今次療程效果唔錯, 有興趣的朋友可以一試,
不過我真係無咩時間去做facial,
所以我就無打算join啦!

ps:
我返到屋企再落一次妝,
發覺真係仲有眉粉同胭脂卸得唔乾淨,
下次都係完全唔好化妝去啦,
我唔想按摩晒d化妝品入皮膚呀!

留言