我都要大變髮!

我一直都想好剪頭髮,
奈何我屋企位大老爺唔喜歡,
於是剪留海就成為我唯一可以做的事啦!


未剪次前, 成個貞子咁, 又長, 又無層次咁,
仲顯得毛量好少!


叮噹小法寶 ~ diy 碎髮刀 (多謝技安分享),
卓悅有售, $25一個


簡單幾下, yeah!!! 留海出返黎啦,


非常簡單易用! 三兩下就搞掂, 以後都唔洗出去搵人剪啦!

過左幾日, 又身痕走去剪髮, 又係自己diy!!!!
今次我要剪個楊丞琳頭!!!









哈哈, 手勢唔錯啦! 哈哈 !!! 齊蔭好似young d! 後生d!

未完架! 其實我之後又搞過d頭髮,
今次仲搞到好大tim呀!!! 哈哈
記住留意我個blog啦!!!!

留言