9月試用及 free gift

The Ztyle
Guerlain

詳文 ~ 蜜糖??? 我每天都接觸哦!!!


詳文 ~ 我也要乾細胞一番!!! 首試貴婦價格品牌!!!


詳文 ~ 韓國 Top 10 品牌 ~ Enprani


詳文 ~ 齊來體驗美肌蛻變旅程


詳文 ~ 想錫自己多d?? 由內到外我也要乾乾淨淨


詳文 ~ 給我一雙睫毛彎彎


詳文 ~ 相機菲林也可以美肌???


詳文 ~ 難忘的法式浪漫blogger聚會


詳文 ~ 首試韓式BB Skin 面部護理療程


詳文 ~ Anna Sui 帶給你永恆的浪漫感覺


詳文 ~ 何謂 lomi lomi 夏威夷海浪式按摩 ??


詳文 ~ 中秋過後, 皮膚變得很繃緊, 怎麼辦???


詳文 ~ hk$61/ml的尊貴產品你試過未??


Lucido 試用產品


ELLE 試用 EYE Cream


Estee Lauder 派sample, 我拎左兩包


Barbie Facebook Gift


Blogger 爪爪送我的小心意 thanks


K11送來的 TEE, SIZE太大了,
看來只好家裡穿


MAJOLICA MAJORCA Facebook Gift 指甲油


Elle Visual Makeover Game Gift Laneige Sleeping Mask


Anna Sui Sample


Origins Sample


Clinique Sample


Sofina Base Sample

早前試用了Enprani 這個品牌的產品,
之後她們再送我一堆產品, 好好哦!



有卸眼妝水


BB Cream


Eye mask 5 packs


仲有幾包sample, 真係好好人


留言