仿妝文 ~ 我跟她像嗎???

看了容祖兒的演唱會poster,
一直想試一下她的妝該如何去演繹,
剛巧又帶了新妝物回家,
這次就來仿一下這個妝容吧!!!!


她皮膚太白啦, 我比較黑, 但又不想故意把面色tone到太白,
所以我就用了它!


Coffret Dor 最新 Silk Cream Foundation 25G HK$300
一共有7隻色, 而我選擇了的就是 OC-C 色號


上層盒蓋輕輕一推, 就見到內藏的小匙, 非常方便又易用的貼心設計


Coffret D’or全新秋冬粉底系列,是以「絲」的矜貴光澤及輕柔觸感為概念而創作。
絲是由各種粗幼及形狀不同的柔軟纖維結集而成,這種構造令光線在「絲」
的表面及 內部形成複雜的交錯反射,綻放超越一般光澤的矜貴亮采。
同時「絲」的纖維本身具有天然的彈性,造就其他質料無法與「絲」
相比的輕逸柔滑感,透薄、貼服。
粉底更能為肌膚鎖緊水份, 時刻保持剛化完妝的效果, 不會輕易起乾紋,
強效的滋潤能力, 能順滑地推開, 同時完美覆蓋面上的瑕疵


無香料成份, 再加上有SPF21防曬, 很適合一般日妝用


上了底妝後, 面色非常均勻, 薄薄一層已能夠掩蓋了少少黑眼圈,
未撲碎粉感覺很有光澤, 上了碎粉後也不會印出乾紋

再來就是戲肉啦!!!! 多看一次joey的照片先


整個妝很cyber的感覺, 白色眼影蓋過整個眼窩,
nude色咀仔, 淡淡的眉, 但又要做到輪廓很分明!


先用eye shadow base打底, 可以令眼影更上色,
之後就用白色帶閃粉的眼影搽上眼窩,
注意哦, 不要太貪心一次過用太多白色,
慢慢上色, 比較不會失手哦!


化了一邊眼仔, 白色眼影要掃到眉位,
看到嗎, 其實我不是用很多眼影哦!


兩邊都上了眼影, 再用眉筆輕輕掃出眉形,
上色度一定要比平時輕哦!
再畫上眼線, 上下眼線同樣用黑色眼線膠, 再用黑色眼影掃開,
於眼尾內眼線位用白色眼線筆high light


掃上睫毛液, 胭脂, 基本上完成啦, 不過未完架!

再執一執手尾, 修飾下...
......

.....

.....

.....

...

準備好了嗎???

....

....

...

..

..

要來哦!!!!

..

..

.


整埋個頭似唔似呢????
比併下先

都80%似啦, 對不對????
略嫌膚色真的不夠她白, 眉色也重了一點
咀仔唔夠白, 眼又比她大! 哈哈!!! 不過依個妝唔錯呀!
去clubbing都啱用!!!


唔知點解, 依張個樣好似楊怡, 哈哈!!!!
好中意個粉底呀, 令到我塊面望落去好滑好水潤呀!!!


超級自戀, 好耐無見到自己皮膚咁上妝啦!!!
零毛孔, 零眼袋, 零眼圈! PERFECT!!!!


連碧咸老婆都忍唔住拎我張相出黎曬下啦!!!


日本都見到我個靚樣????


NEWYORK都有??? 哇, 睇黎我個妝好成功!
哈哈, 自己讚下自己先!!!! (傻左 !!!!)

花了很多心機去寫文哦, 喜歡的請推我一下吧!!!!

下次仿邊個妝好呢????

留言