首試韓式BB Skin 面部護理療程

早幾日放工就去左位於尖沙咀海防道的Beau-tech
試做韓式BB Skin 面部護理療程

大廈門口真你估佢唔到,
仲以為係意粉屋入口,
原來轉過彎就係佢個電梯口,
上到去一入門口就見到大大個接待處,
簡潔的裝修有如一般的美容診所,
填好個人資料後, 就由Rex接見我啦,
佢同我講左好多佢地公司的背景,
原來Beau-tech係由皮膚科張醫生主診,
提供專業的醫學美容

之後我就入左房啦



房間裡面真的好細,
放了一張床, 旁邊可以行的通道已經不多,
不過尚算乾淨, 但不知道是否很久沒有維修,
牆的油漆已經掉落了一部份

這次做的韓式BB SKIN FACIAL
是韓國最新護理配方, 含粘多糖,
玻尿酸, 花酸, 熊果等多種植物成份,
能溶解角質層, 疏通被阻塞毛孔,
使黑頭自動浮出, 祛除暗瘡,
同時滲透皮層深層, 分解色素,
活躍細胞, 肌膚呈現光澤



做之前都睇到皮膚的角質比較厚,
令膚色看上去很暗沉

針清完, 敷完面膜, 返到屋企再影左張相


膚色均勻左啦, 皮膚摸上去都滑左, 做左一次效果都唔錯,
REX仲比個優惠價比我, 話半價買5次,
不過我都係無比佢燒到, 始終我都無咁多時間去做FACIAL,
都係自己在家敷下MASK算啦!

不過, 佢地都唔算HARD SELL,
前後都只係花左唔夠2個鐘就可以離開啦!
大家有興趣不妨去試下哦!!!!!

留言