Anna Sui 帶給你永恆的浪漫感覺

大家仲記唔記得我早前出左一篇blog,
有關於Anna Sui最新推出的香水哦??
真的意想不到, 這次我也有份出席Make Up Class哦!


會場周圍都放左Anna Sui 的產品,
連張枱都勁似Anna Sui的 style
我都好想我屋企有咁嘅效果!!!


當日我去到名化妝師 Janice位於銅鑼灣的化妝學校,
好可惜我遲左15分鐘, 去到時Janice 已經幫Blogger Abbyanna 化緊妝啦


Janice 好有心機教我地化妝的每一個步驟,
而且仲有小tips比我地
你睇下佢化得幾認真!!!!
睇真d, 我覺得佢今日個造型好鬼似趙微哦!


Anna Sui的睫毛液增長效果不錯,
由左起係未搽睫毛液, 中間夾左搽左一層,
右面係再搽一層的效果, 真的長了,
不過我覺得唔夠卷曲, 好快就直返!

之後就輪到我地自己同自己化啦

單單係粉底液已經有咁多種顏色,
不過膚色黑的我最後選用了3號色
好中意Anna Sui的瓶身設計,
全部都刻有立體玫瑰花圖案,
好浪漫, 好靚呀!

Janice 教我地於選擇粉底的時候,
最好搽上腮位, 選出最自然的顏色,
因為腮位比起我地面上其他的地方有最真實的顏色,
咁我地就唔怕買錯色, 令到面部同頸部相差太遠啦!


之後就係用右上角的遮瑕液,
我自己本身用開遮瑕膏,
不過有時遇到皮膚乾燥的日子,
好易起乾紋, 而且份量難控制,
好多時會令人有厚粉的感覺!
而用左Anna Sui的遮瑕液,
雖然佢係liquid狀, 但係遮瑕度都不錯,
用黎遮黑眼圈位, 只要輕輕點上一至兩層,
就已經有足夠的遮瑕效果,
而且又唔會容易起乾紋, 推介!!!!

上好底妝同遮瑕就要上碎粉定妝啦!
Janice話最好就係用碎粉掃, 咁樣就唔怕上得太多碎粉,
而令到塊面好似面具咁厚啦!


再黎就到眼仔啦!
今次我地就試用依隻色啦!
好靚的藍色, 粉質較厚實,
掃上眼都唔易變碎粉,
然後就上胭脂, 最後就係睫毛液啦,
自用右下角的睫毛打底液打底,
可以令睫毛更長又卷曲哦!


登登登登!!!! 上左妝之後就係咁啦!
我眼頭用左金色, 眼尾就用左藍色,
眼仔立即精靈左!
好中意隻胭脂色, 好自然!
而佢地隻唇膏亦都好吸引, 好啱返工用!
大家都玩得好開心哦!
一人手拎一件Anna Sui 送給我們的小禮物,
好開心哦!


難得見到咁多blogger,
緊係要一齊影多d相啦!
芭比小妹今次終於可以化眼妝啦,
希望佢對眼仔唔好再返發啦!
攝影師哥哥成日都影我無化妝的殘樣,
所以我決定以牙還牙,
反偷拍返你!!! 哈哈, 你上鏡啦!


難得見返Janice, 緊係要影多張相啦!
我同Janice識於微時, 5-6年前我仲做緊model時,
佢都有幫我化過妝啦, 估唔到佢越黎越出名,
仲開埋學校tim, 好叻叻呀!!


大會仲安排左好多小食比我地,
不過我因為遲到, 所以都無時間試到, 好可惜!
同場全部都係女性, 除左攝影師之外,
所以出現左好多個墟!!!
好中意上圖的一套茶具, 勁想帶返屋企,
可惜, 買返去都係得個擺字, 所以影張相留念就算啦!


Janice間學校除左教化妝, 仲有賣一些家居精品,
不過風格都很統一, 全都是維多利亞風,
很附合Janice的喜愛哦!


好美的假眼睫毛, 去party必備!
化妝鏡又好美, 救命呀, 好多野都好靚, 好想帶晒返屋企呀!


今次大會仲特別介紹了新推出的愛~ 永恆香氛產品系列,
香水一共有3個Size
30ml $360
50ml $495
75ml $635
另外更有 香氛潤膚乳液 200ml $230
香氛沐浴露 200ml $220

今次愛~永恆系列的概念是要帶出永恆的浪漫感覺
True Romance is everlasting!
浪漫不再是熱戀情人的專利!
永恆的浪漫感覺, 可賦予女生被幸福大氣層包圍的美夢,
公主式的待遇 - 被寵愛, 被擁抱, 甚至沉於逸樂生活,
她彷彿有呼風喚雨的魔幻魅力, 因為白馬王子總侍候在旁殷勤獻媚.
她沉醉於調情, 浪漫, 擁抱之中,
因為無時無刻的綺麗情趣是不朽真愛的泉源!


今季廣告找來模特兒 Lily Donaldson飾演這位公主!
她穿著紫色的奢華晚裝長裙, 戴上皇冠,
配合頸上鑲有寶石的飾物, 完全突出她那嫵媚和型格的個性!
獨立並不無知的她已準備好抱擁這個愉快的晚上!
那甜蜜的笑容, 那柔軟的接觸, 讓人感覺到充滿女性媚態之時,
亦同樣輕鬆跳脫.
繁星閃爍照耀整遍薰衣草的夜空上,
月亮反映出閃閃銀光照亮情侶,
這是一個充滿迷惑和熱情, 刺激和戲劇性的晚上,
突顯出這洛可可式設計的香氛瓶身完全屬於公主枱上,
一個絕對完美的配搭!


Anna Sui一向的設計都十分華麗,
這次的設計靈感源自德國的古老童話,
如"白雪公主", "睡公主"等, 及洛可可式的花園設計,
還有巴洛克式的皇宮, 法式的閨房,
皇室設計和皇宮中的生活模式,
這設計帶領我們回到十八世紀中!


盒子的設計猶如一個隱蔽的浪漫花園,
黃昏時, 華麗皇宮大閘背後的浪漫花園便是情侶秘密相聚的地方.
他們躲於作裝飾的玫瑰花後, 玫瑰花亦起了隱藏作用,
及令空氣瀰漫著浪漫陣陣的玫瑰花香
在這裡, 他們正享受著, 珍惜著這難得相聚的一刻,
但他們卻不知道被童話世界的神秘生物監視著,
小精靈, 小鳥, 松鼠和蝴蝶, 如觀眾般靜靜地一同參與及見證這段
浪漫的時光. 此時此刻, 整個場景有如仲夏夜之夢!


瓶身設計亦反映了這個愛情故事,
一串玫瑰花隱藏一對戀人,
他們相約於瓶身背後的花園見面!


瓶身形狀及裝飾設計靈感源於巴洛克式的鏡子,
瓶頸上刻有小玫瑰花,
瓶蓋猶如即將綻放的花蕾,
這些都令我們聯想起公主閨房那些美麗小玩意!

除左瓶身設計吸引, 今次更採用了一種革新的芳香, 花果木香調
紅醋栗花和水果香調的夢幻組合, 配以首次利用的P&G科技:
綬釋配放, 令清新的初調能不斷"重新爆發", 持續清新的全新香氛體驗!
初調的檸檬, 紅醋栗及黑加侖子先喚起猶如的一種感性問候,
然後再融入中調的樹莓, 玫瑰花瓣香調和西洋石榴的氣味.
這誘人甜蜜的氣息卻帶點神秘.
基調是充滿魅力的紫蘿蘭, 香柏木及麝香所散發的持久氣息,
引發出最持久誘人的嬌柔香味!

結論, Anna Sui一如以往, 繼續以華麗的包裝吸引著我的眼睛,
獨特的香味吸引我的嗅覺, 讓我愛不惜手,
哈哈, 我的Anna Sui 香水系列又多一個收藏品啦!!

留言