妝文 * 新妝 * 新玩具

很久沒有出妝文了,
今次難得放假又遇著好天氣,
一於就出返個夏日電眼妝文啦!

最近新入手左Fancl 嘅 Lucent face powder

點解有兩個盒?
因為要保持Fancl一貫的作風,
新鮮無添加, 所以粉盒同碎粉係分開包裝架!
透明的盒底方便睇到存量仲有幾多,
配合埋專用柔軟粉撲, 非常方便!


袋裝碎粉你見過未???
我都係第一次見, 感覺真係好新鮮呀,
撕開包裝袋, 把碎粉倒入粉盒內,
細看之下, 碎粉好微細, 帶有淡淡粉紅色,
一包係20g, 都可以用好耐!


亮肌配方有助遮蓋暗啞,塑造自然紅潤氣色,提升肌膚透明感及柔滑度
配合粧容持久配方,塗於粉底之上,能貼合肌膚,同時吸去多餘油脂,提升持粧效果
不含防腐劑及合成色素,化粧同時護膚
控油效果都唔錯, 夏天外出遊玩補妝次數都不算頻密,
唯一美中不足係無防曬效果, 要先做好防曬妝底先得!

再睇下上妝效果先


有d包包面, 影完相先發覺唔記我打陰影, 失敗

用左食隻碎粉, 感覺面色均勻健康左,
可能因為淡粉紅色可以調節我地嘅膚色啦!

今次主要重視眼妝, 其實我一向都比較重視眼妝,
正所謂眼係靈魂之窗, 我相信化得隻眼靚,
就已經可以為你提高唔少分數哦!!!


首先用JILL STUARNT 1號粉紅色搽上整個眼窩,
打亮眼窩的暗沉, 再在眼尾用2號紫色印上,
令眼睛更有立體感
(由於我係買分裝, 所以我都唔係太清楚依兩隻色本身的色號! SORRY!!)


再來用Giffarine eyeshadow platte 3號紫色畫下眼線位
之後再正常畫上眼線, mascara


眼妝之後就到我的櫻唇啦!!

今次我就用左 nyx 628 tea rose 唇膏
( 想買就留意我嘅團購文啦! )
唔洗用遮瑕膏都可以蓋住本身唇色,
而且好潤, 唔搽潤唇膏都唔怕會乾燥脫皮!


於咀唇中間點上lip gloss, 立即令到咀咀好立體水潤!!!


比多張電死人唔洗本嘅大眼相你睇啦!!!!
可惜部相機又再一次食晒我eye shadow色!!








比多幾張你睇下啦!!!! (我部相機無美肌架! 天然美少女!! 好自戀!!!)





陽光下都好靚架!!! 哈哈, 賣花讚花香!!!
依度風景係咪好靚呢? 就係公主我家天台啦!
風和日麗帶上草帽在家天台拍照,
還好隔離屋賓賓發現唔到我je!!!!
過幾日會出新衫文呀!! 密切留意!

再黎一張搞鬼圖


哈哈, 支持一下啦!!!

留言