究竟係咪一抹美麗呢?

人人用過都話好,
會場中個個一邊試用一邊尖叫,
到底依4支tonic係咪真係咁勁呢?

先黎介紹一下產品同公司背景先
Refoderm 利芙達
德國品牌, 在市場上擁有超過50年歷史,
更被喻為天然醫健美容專家
產品適合任何年齡, 姓別使用,
無論男女老幼, 任何膚質均可
利芙達是一個健康與美麗結合的醫健美容產品系列
由德國皮膚科醫生証實, 它可以針對改善任何皮膚問題,
如神經性皮炎, 牛皮癬和皮膚過敏症等,
同時亦可改善患有肌肉疼痛或因運動而受傷的問題人士身上

全個系列共有4支不同成份, 不同功效的TONIC








而今次我要試用的就是SKIN CARE TONIC SENCITIVE
唔好睇見佢寫住SENSITIVE, 就以為係FOR敏感皮膚呀,
原本成份係最MILD, 最啱任何人士用架!


試用前, 素顏相
有色斑, 毛孔很明顯, 強勁黑眼圈
再加上有少許暗粒, 鼻上有很多黑頭

油份

水份


拿出SAMPLE一支, 這是SAMPLE SIZE,
貨SIZE比這個大些, 有100ML


把TONIC倒在兩塊化妝棉上, 份量大約是比一個樽蓋大一點

運用7式法把TONIC按摩到皮膚上, 讓成份滲透
(按摩手法請看Refoderm 百人見證 一抹美麗 )


哇塞, 第一次用好污糟呀, 根據書仔所講,
好大可能係我平時洗面卸妝未夠乾淨,
又或者係我壓力大, 見到塊化妝棉變到黑色,
真係好恐怖! ( 我係連頸背都抹埋架! 唔通有老泥? )

油份

水份
按摩完油份同水份都即時有提升,
雖然唔多, 不過一支TONIC搞掂晒唔洗再搽其他護膚品
的確係好方便


大會當日仲比左一樽水份GEL我試, 有錫紙包好,
又一保持產品新鮮的妙法, 不過點解D GEL係黃色嘅?
味道仲好怪, 好似過左期咁, 不過我都在手背上試左,
質地好厚, 難推開, 夏天用太潤啦, 冬天可能會適合D.
暫時可以收埋佢啦!

睇返用左5日嘅效果先
試用後
有無分別呀>?>??
黎多次對別先
試用前

毛孔仍然清楚見到, 色斑無淡到,
暗粒一樣有, 皮膚係好似光澤左,
不過鼻頭仍然勁多黑頭,
眼袋仍然浮腫, 黑眼圈依然黑,
點解依支tonic對我無效架>???
仲搞到我爆左好多粒瘡,
無錯, 我肯定係依支tonic令到我爆瘡,
因為依幾日我係完全無用其他產品,
除左sunblock, 而且我無食熱氣野,
有人話佢係幫我排毒, 我都相信係,
但係點解我除左爆瘡就無其他明顯功效>?>?
唔好話我按摩手勢唔好, 因為我都係跟足本書去做,
咁究竟係咩原因呢?

ok, 我只能夠講一句, 同人唔同命,
同一款product用在唔同人身上,
都會有唔同功效, 唔係人人都會有100%相同效果!
sample我仲未用完, 我會繼續試, 試晒成支為止,
如果佢真係帶唔到功效比我,
咁sorry啦, 我同你真係無緣啦, 你比再大優惠我,
都無辦法帶你返屋企啦!

Anyway, 我都開始睇cally本新書啦,
臨睡前睇左幾篇, 覺得寫得真係唔錯,
講左好多哲理, 並唔係一般佛學書籍咁沉悶,
睇完之後我都要比男人睇下,
等佢化解一下自己的戾氣!

留言