Refoderm 百人見證 一抹美麗 同場加影我的寶貝pumpkin

哇, 今個星期真係好忙,
一方面又要處理同Myoga之間的事,
一方面又要出席好多活動,
又要努力試用,
又要寫好報道,
真係少d體力都頂唔順呀!!!
不過每次當我出左文,
見到大家都留意支持我,
由其是大家知道我比myoga搞到好唔開心,
都紛紛比意見我, 教我點樣追討,
我就非常感動, 多謝大家,
我會比心機, 繼續努力去爭取架啦!
而且我都會繼續努力出文,
等大家了解多d唔同嘅產品!


好啦! 講左一輪感人肺腑嘅心聲之後,
又黎睇下今次介紹嘅產品先,
今日我就被邀請出席Refoderm同 ztyle所搞嘅活動,
見證住依個一抹美麗的神話!
"一抹美麗" 咩黎架?
其實就係refoderm嘅皇牌產品skin care tonic,
雖然話係tonic, 其實佢可以代替我地平時用開嘅護膚品,
一支refoderm skin care tonic = 爽膚水, 精華素, 面霜
咁神奇???
咁就要睇下當日盛況啦!


會場係位於紅磡都會海逸酒台, 很夠派頭的一個 地方
見唔見到大大個鄺美雲頭像呀??
無錯, 佢就係品牌代言人啦!
場內有飲品同小食提供, 不過肚餓嘅我未影相已經吞晒d小食落肚,
所以影唔到比大家睇啦!
每人坐位上都有鏡一塊, 4支用黎做示範的tonic


今日大會主持又係大佬b, 哈哈, 次次活動都係佢,
不過見到佢仲係有d滕滕震, 唔通我要傳送d做主持人嘅真功夫比佢?


大會仲請到Refoderm嘅ceo蔡太上黎發言,
估唔到佢個樣咁嚴肅, 但係講野好風趣,
搞到全場都好開心, 舒緩左大家陌生怕羞的尷尬


之後仲請左其中兩位blogger上台示範
原來依支tonic全身用都得架,
除左搽面, 仲可以搽腳, 頸, 肩膊, 胸口,
基本上, 我諗私人地方都可以搽,
因為佢係好天然嘅成份, 而且唔會刺眼!


當日我地咁多位blogger都係素顏上陣,
我出貓!!! 畫左眉同mascara, 哈哈,
我唔敢100%素顏影相啦! 好彩今日皮膚質素唔錯!!
不過黑眼圈極之嚴重!!

我分別用左Sensitive Tonic 按摩全面, 同埋用左Aloe vera 敷咀,
Strong 敷眼, 跟足書仔咁做架!
不過, 唔知點解, 我覺效果唔係好明顯,
無其他blogger講到咁厲害, 睇下張化妝棉,
的確係抹左一點dirty出黎, 但係我又唔覺皮膚緊緻左,
又或者膚色明亮左wor
不過睇見大家都敷得好開心,
我就偷拍左佢地d樣啦! 被影嘅blogger,
希望你地唔好介意啦!

當日美容師教我地用左佢地嘅7式法黎配合佢地嘅產品用




按摩完之後睇下塊棉有幾污糟就知道自己皮膚有d咩問題啦!


除左按摩, 仲可以當mask用嘅敷法



每一種敷法都要配合唔同tonic黎發揮佢嘅功效
唔可以亂用架!

既然cally做得代言人, 佢當然要到場支持一下啦!

當日佢因為腳傷而要坐輪椅出席活動,
依一份精神真係好值得我地學習,
依家d 80後, 一病就話唔返工,
少少野又話到好大件事, 人家長輩cally坐輪椅都要黎,
80後, 學野啦!!!!


美人一場黎到, 大家都爭取機會同佢影相?
見唔見我地手上面隻狗仔呀?
係照住cally隻寶貝狗cash黎做嘅毛公仔,
我地答中問題所以抽到架!


再黎一張大合照, 當日我仲抽到CALLY送的"雲觀世界",
是她寫的新書, 我還未身看哦, 不過應該是有關佛學的,
我是基督徒, 可以看嗎????


帶了很多東西回家, 除左有試用裝一盒外,
仲有毛公仔, 化妝袋, COUPON同書一本


PUMPKIN好中意個公仔, 日日都同佢玩呀!

比多幾條片你地睇啦, 我隻pumpkin依家日日都同佢玩呀!





聽日就會出試用文啦, 大家等我呀!

留言