拎試用的不愉快經驗

其實做我地依d blogger都好慘,
去拎試用都係為左寫blog,
都係幫你間公司宣傳je,
但係好多時都遇到d"短視"嘅公司,
佢地只係想屈你幫襯佢地,
而忽略左我地幫佢好好宣傳之後可能帶來的大批顧客,
今次我又遇到黑店啦!
大家睇清楚佢地嘅真面目啦!

話說之前去拎過一次Skin Ceutical嘅試用,
當日佢地都好客氣,
同我傾左一陣傾, 知道我有寫開blog
就同我交換卡片, 話以後有新product都會搵我試用,
雖然都有sell我做facial, 不過我拒絕左兩次之後,
佢都無再sell我, 令我覺得幾尊重我嘅意願,
當時覺得佢地間公司都唔錯!

不過, 過左一個星期,
又收到佢地電話, 話多謝我試用佢地嘅product,
所以送多一樣野比我試, 同埋比我做一次免費激光facial,
於是我就約好時間過去!
當日我就係去依間位於
銅鑼灣邊寧頓街18號廣旅集團大廈23樓
純美纖體美容中心

上到去由一位Vincy嘅女仔接待我,
一開始都無咩唔妥
大家傾下計, 填下form, 了解下一陣做咩facial,
跟住就開始sell我啦!

佢講左幾次今次係免費facial,
不過想效果好d, 做全塊面都只係需要加多$388,
就可以去埋黑眼圈, 收緊毛孔, 去暗啞,
我feel到佢好想sell我, 而我亦都覺得$388當做一次facial,
於是我就話ok, 加$388做全面啦!
而且我以為比左$388, 佢就唔會再SELL我! (我真係天真!)
於是我就入房開始做啦!

同我做的是另一位女仔, 名我唔記得,
不過個樣好似吳美珩
Anyway, 講返個facial先,
訓上床, 佢幫我卸妝,
其實我當日無咩化妝, 只係眼線同遮瑕,
但係竟然都落得唔乾淨 (做完facial我照鏡發現眼線仲晌度!!!)
成個facial大約20分鐘, 做激光有d吉吉地,
同埋有燶味, 其他就無咩特別,
做完半邊面, 佢比我睇下個分別,
唔...... 睇唔出, 只係腮位紅晒,
我唔係賴佢個facial, 因為我本身腮位易敏感,
不過, 除左面毛變左白色, 同埋面有少許紅左之外,
我睇唔到有咩分別!
之後佢又開始sell我啦!!! 話我做完激光皮膚會好吸收,
即刻做返一個保濕面膜會好好, 只係$188就ok啦!
我諗都唔洗諗就拒絕, 因為我屋企大把面膜,
都唔怕等多一個鐘返屋企先敷
然後佢見我唔幫襯就黑面,
求其做埋另外半邊面就算,
點解我咁講? 雖然時間差唔多,
不過之後做的一邊面唔係好覺得痛, 同埋無咩燶味!
做緊嘅時候 Vincy又走入黎,
佢又話同公司傾左, 知我有寫blog,
所以送埋個mask比我, 唔洗我加錢,
ok, 唔洗比錢就做啦, 敷左....我諗15分鐘就敷完!
洗左面, 搽埋護膚品, 佢就比塊鏡我睇,
話效果好好呀, 但係我真係唔覺,
我中肯D講句, 做一次效果唔會好明顯!
然後佢又帶左我去另一間房, 話比d資料我了解下,
無錯, 惡夢開始啦!

入左房, 我聽到出面有個女人晌度嘈,
內容大約係拒絕比錢買paskage但係又不停比人sell,
相信我一陣都係比人sell架啦!
無幾耐個女人走左, vincy就入黎sell我啦,
猛咁講 "因為我係blogger, 所以有個好優惠價錢比我!!"
但係每一次做係$3xxx
無錯, 係一次, 而且要買20次, 即係7萬幾
holy shit!!!!
之後我話我唔會join架, 因為我唔中意比人整我塊面
然後就有第二個人入黎 (就係佢同我做facial嗰個),
兩個一齊夾攻猛話我皮膚唔好, 又敏感, 又依樣嗰樣,
一定要早d開始做先有效果, 咁抵價錢只限今日,
我再重覆 "我唔中意比人整我塊面" 去拒絕,
佢就話 " 哇, 你如果唔做, 第時會毀容架! "
哇, 亞姐, 唔洗咁毒呀, 我唔幫襯你, 都唔洗咒我毀容呀?
依個時候我都好客氣話我暫時真係無需要,
而且我諗我皮膚短期內都唔會變得好差,
再加上 "我唔中意比人整我塊面" , 再3拒絕佢,
結果佢地SELL足30分鐘都SELL唔到我,
就話收返我之前FACIAL的$388就算啦,
好, 我比現金你, YEAH!!! 終於可以走啦!
等找錢期間, 又selll!!!
又話其實有個仲優惠嘅價錢, 就係買格仔,
一格$3xx, 可以做面部一個位, 一次用3格會送多一個位,
一次買40格, 送多4格, 一次買60格, 送多8格(咁上下啦, 我都唔係好記得!)
佢地話我嘅皮膚唔係咁差, 買20格就ok,
頭先唔係話我會毀容咩? 依家又話我皮膚唔差啦!!!
又sell我7xxx, 我再拒絕, 我話唔係錢嘅問題,
而係 "我唔中意比人整我塊面" !!!!
再加上, 你當我白痴呀, 之前3XXX做一次, 依家1XXX做一次,
你估海鮮浮動價呀!!!!

最後, 由我踏入門口, 到我真係走得,
搞左2個幾鐘, 當中大部份時間係HARD SELL!!!
仲要我提佢, 佢先比返SAMPLE我返去試,
本身對依個牌子感覺唔錯,
可惜幫佢地做野嘅人就唔係咁好LOR,
勁HARD SELL, 為左做生意咩都講得出!

大家以後要帶眼拎試用啦!!!!

留言