哇! 即時還原透明感彈性肌膚呀!!!

平時屋企做facail總覺得精華唔能夠吸收到皮膚底層,
只係表面吸收左, 但係皮膚底層仍然好乾涸!
今次有機會一試Oasis Beauty嘅新機,
一齊睇下佢有幾厲害啦!


今日我就黎到佢地位於銅鑼灣的分店


店內的裝修都以泰式spa為主題,
配合大量香薰, 藤制傢俱,
令人有很舒服放鬆的感覺!


荷花拌以蠟燭的擺設, 很想在家也放一個


真的好像到了泰國一樣


美容師體貼地為我奉上花茶,
靜待療程開始


連房間入面也有香薰同蠟燭架!

今日我要試做的就是K69面部療程
用嘅就係依部機

原來全香港只有oasis有依部機
係獨家架! 第二度都無得做依部機!
廣告聲稱20分鐘極速充電,
注水, 提升, 收毛孔, 即現潤, 滑, 彈肌膚,
超過9成用者, 同意效果明顯!
講到咁勁, 睇下係咪咁堅先!


療程前(素顏樣), 返左成日工, 有面油,
毛孔唔算好大, 不過有暗粒, 黑頭
同埋有d暗啞

美容師同我洗面, 修眉毛,清黑頭之後,
就正式開始體驗療程啦!
全個療程大約20分鐘
分兩大部份
首先
以超音波高頻率(25,000Hz)震動
分解肌底污垢, 即時淨化角質收毛孔
輸出每秒達25,000次的高頻率超音波震動,
徹底清除潔面後殘留的油脂污垢
清除肌膚表面角質, 暢通淨化囤積毛孔內的污垢
高頻率的微細震動, 深層活化肌膚, 絕不刺激
瞬間令肌膚變得幼嫩通透, 晶瑩剔透

做完此部份, 美容師比左碗水我睇
原來頭先同我高頻率洗面時
洗左好多污垢出黎
原本透明的水立即變左洗米水咁
睇黎我平時洗面都係唔夠乾淨啦!

第二部份
離子電泳無針導入
有效成份滲透肌膚底層
專利設計 {離子導入無針儀}
有如在皮膚上開啟無數管道微細,
讓含高度活效蛋白質的離子啫喱
更快直達肌膚底層, 滲透率高達10cm
(一般美容儀器之滲透率最多為5mm)
肌膚可吸收高達95%之營養成份,
有效刺激新生膠原細胞增生,
即時提升肌膚彈性
所用次美容材料均由意大利著名藥廠生產,
功效卓越, 安全可靠
無針筒, 無創傷的深層導入, 效果自然, 沒有任何副作用

療程中非常舒服, 完全不會感到有任何痕癢或痛楚,
就好像平常到美容院做儀器一樣,
還簡化了程序, 無須再敷面膜以吸收精華成份
美容師稱療程後2-3天效果會最為明顯,
於是我等左3日先影事後相

廣告上說
極短時間即見顯著美肌效果
可以深層淨化, 毛孔瞬間消失
去除紅印, 暗瘡印, 均勻膚色
重整天生細胞, 填補洞洞
收緊鬆弛倦肌並補充深層水份
撫平眼肚

看看我的事後相,
燈光有點不同, 不過仍然看到皮膚剔透了,
緊緻了, 而且充滿彈性, 毛孔不覺有收細,
不過眼袋位有點兒細了
紅印沒有減退, 當天幫我清黑頭暗瘡,
有幾粒紅印仍然存在
不過整體來說, 效果滿意

完成療程後, 顧問都有再送一些sample給我

還提供了產品資料讓我更了解她們的產品
也沒有刻意hardsell她們的美容package,
讓我對她們的服務態度感到非常滿意!
今日仲有打電話比我, 同我跟進下皮膚,
哇, 學劉華講返句, 今時今日咁嘅服務先得架!!!
如果間間試用嘅美容院都好似佢地咁好態度,
相信都可以為佢地公司帶來無限商機同生意!


再比多d資料你地睇下啦!
依部機除左可以美肌,
仲可以瘦身豐胸架!


依家仲有特惠試做價,
有興趣可以了解下!

ps: 唔明點解oasis搵左依位o靚模做model,
以往oasis都會搵好有水準的model拍廣告,
今次這一位真的.....無話可說,
單看她的樣貌及身材,
絕對不會吸引到我去消費!

留言