我要做個乖寶寶!

向上刷向下刷
不可放任胡亂刷
從小朋友念幼稚園開始
老師已經教我們要好好愛護我們的牙齒
每一天都要刷牙
讓它又白又亮

長大後
多幸運的
我的牙齒沒有什麼大問題
只是有一點點不夠白
然後有一點點假哨牙
其他
都很不錯哦
而且我吃這麼多朱古力
我也沒有蛀牙

這一天
我來到Oral B的新品發佈會
才發覺原來刷牙真的有好多學問哦!


今天來的人好多哦
因為我們除了blogger之外
還可以多帶一位朋友出席
我當然只能夠帶我的男人來啦!

聚會開始前人不多
不過座位編排得真不夠好
原先15:15才開始的聚會
我14:50到都已經只有後面的位置
前面都被一些包包佔據著座位!
到差不多開始時
全場爆滿
一眼看過去盡是人頭!!


聚會開始就講解了很多有關刷牙的錯誤觀念
原來單靠刷牙是不夠令牙齒完全乾淨的
而且原來牙菌膜會增加我們患病的機會
就似是骨質疏鬆, 糖尿病, 呼吸道胸腔疾病等,
會比一般不是牙周病患者高出數倍!


而報告指出
一毫克牙菌膜中的細菌量係 2,800,000
而一支蟑螂腳的細菌量才 180,000
即係話如果我地個口有牙菌膜
就比起蟑螂腳仲污糟, 仲多細菌!!!!

好噁心呀!!!


為左有效清除牙菌膜
我就要跟住3個步驟啦
1. 選擇正確的牙刷
2. 飯後睡前刷牙 (我會早上同睡前刷)
3. 3個月換一支牙刷
以前我好耐先換一支架
諗住仲刷得就唔好晒錢
原來牙刷本身都會積存細菌架
以後依d錢都係唔慳得啦!


導師仲即場教我地正確的刷牙手勢
又同我地測試我地牙齒有幾多菌
我都返屋企做左測試
你地睇下我d牙!!!!!


証實我d牙真係唔夠乾淨, 有少少牙菌膜
哈哈, 有無嚇親你地呀?


今次大會就送左最新Oral B 全方位多動向牙刷


佢有6大功能
1. 動力刷毛 ~ 比普通牙刷更深入清潔牙縫
2. 16度交叉刷毛 ~ 有效深入齒縫令牙菌斑無處可逃
3. 顯示型藍色刷毛 ~ 貼心提醒使用者定期更換牙刷
4. 微紋刷毛 ~ 特殊白色陶土塗於表面, 製造細小紋讓側邊也能刷牙
5. 按摩牙齦 ~ 溫和柔軟牙齦按摩條, 保護你牙齒及牙齦
6. 清潔舌苔 ~ 清潔舌頭上舌苔異味, 讓口氣更加清新

選用全方位多動向牙刷仲有7大口腔護理效果
1. 清除難刷部位的牙菌膜
2. 幫助減少牙齦問題
3. 清潔牙齒同牙齦間縫
4. 清除牙齒表面污垢
5. 幫助去除舌頭上的異味
6. 按摩牙肉及牙齦
7. 可避免損害琺瑯質及牙肉

導師仲話
如果想牙刷更加乾淨
就要用埋牙線, 同漱口水
真係好多功夫哦!
不過為左有健康的牙齒
我地都唔可以懶惰啦!

係呢, 唔知大家有咩方法可以令到牙齒白d呢?

活動完結之後仲有好多小食比我地享用




食物質素唔錯哦
有賣相
又好食
色~香~味俱全
一讚!!!

最後
再來一幅大合照
今日嘅雷會告一段落啦!


留言