最新入手甲油又晒冷 (加試色圖)

一個人得10隻手指
但係我就好似中左甲油毒咁
買完又買
望住屋企嘅指甲油
真係唔敢數到底我有幾多支
只可以講數量多過我手指同腳指嘅總數!!!!

今次我又買左大量啦
除在OPI之外
今次仲買左ESSIE
聽D BLOGGER講佢嘅甲油唔錯
而且幾好搽
於是入左幾支大路色試下


先黎OPI
今次入左4支
以下係試色圖
全部都係搽左一層


依隻藍色好靚
閃粉都好易落


搽一層好似奶茶色
搽多一層係淡粉紅
最近最喜歡的顏色


有閃粉的粉紅好SHARP


好柔和的粉紅

跟住就係ESSIE


入左3支
搽一層都好實色
唔錯

依隻灰色次前出過文
竟然同深層清潔面膜一樣色
詳文 ~ 天呀! 我唔要油笠笠!


偏白的粉紅色


近似朱古力色
好啱返工成熟LOOK

近來BLOG人氣滑落
為左保住飯碗
同爭取多D試用嘅機會
我要再努力D出文啦
可惜屋企部DESKTOP壞左
搞到用NOTEBOOK出文又唔慣
依家唯有在公司寫啦
希望大家繼續支持我呀!!!

留言