好想咬一口!!!

平時自己整蛋糕就整得多,
睇蛋糕展覽就真係第一次!
今日我就黎到海港城參觀Cup Cake Voyage藝術展覽!


其實一直都有留意海港城近年的展覽,
由記得對上一次應該係朱古力展,
更找來Angelababy拍照,
場內放滿精美的朱古力展品,
好想一次過帶晒返屋企!


今次cup cake展少不了也是全場放滿cup cake!
一入門口就被這個巨型cupcake吸引住!!
想知佢有幾大???


你睇下我企在旁邊立即變得如此嬌小就知道佢真係好大個啦!


今次活動請來Sharon Wong示範,
唔知佢係邊個?
其實佢原本係室內設計師黎架,
後來將設計運用晌藝術創作上面,
之後就放棄設計師工作,
返黎香港放左一間cupcake餅店,
將佢嘅設計概念放到蛋糕上面,
設計出好多精美嘅藝術品!


依款cupcake旅程係全場全大堆頭創作,
全長6呎左右, 放滿不同造型的小蛋糕,
有花, 有機, 有屋, 色彩繽紛, 非常吸引!


西式蛋糕併中式點心,
好一個中西合璧Crossover!!


每一個小蛋糕代表一朵玫瑰,
集合12朵, 再配上小戒指一隻!
哇, 如果我男人親自製作來向我求婚,
我一定答應哦!


白色玫瑰, 好有維多利亞風的感覺,
望著這些小蛋糕, 立即好想安坐在小花園內,
一 邊聽著小鳥唱歌, 一邊看著蝴蝶飛舞,
過一個高貴悠閒的淑女假期!


小小南瓜加上大紅蘋果,
不知道味道如何呢?


立體3眼仔非常可愛, 但也不及全身泡泡的黃色小鴨迷人!!


黑色連身裙, 層次分明, 粉紅色手袋設計精美,
拜託, 我可以通通帶回家嗎?

展覽盡頭還有一大型蛋糕畫

雖然由小蛋糕併貼而成, 不過實物是很大的一幅哦!


你看, 跟我差不多高哦!!

當日除左可以睇到製成品外,
大會更安排了Sharon來教我們粉飾小蛋糕



只需數件小道具就已經可以造出如此精美的蛋糕,
我一定要學習一下啦!

我還拍下了video, 大家一起來學習吧!!





嫌video還不夠仔細? 再提供你一個食譜吧!
超簡單, 人人都會做哦!



展品不能帶回家, 不過場內有新鮮製作的小蛋糕讓你購買
有不同口味, 有不同花樣, 有選擇障礙的你最後4個都帶回家!!

最後, 當然要再來一幅合照哦!

人同蛋糕一樣咁靚, 呵呵, 自戀中!!!

睇到流晒口水嘅我, 都不忘拎左d紀念品,

朱古力味, 我還放在書桌上, 未捨得食呀!
Sharon話蛋糕放室溫下可以保存3日


仲有福袋一個, 入面有好多野哦! 真開心!!

今次展覽會去到8月,
大家快d爭取時間去啦!!

展覽日期: 17/7/2010 - 1/8/2010
時間: 11am - 9pm
地點: 「海港城‧美術館」(海港城海洋中心二階207號舖 - 近 Fendi)
詳情可到以下網址
http://www.harbourcity.com.hk/whatshot.php?id=418

留言