又黎6月回顧 ~ 看看我6月份的收穫吧!!!

好運一直延續到6月,
除了有大批試用外,
亦買了不少好用品,
一次過同大家分享一下!!!

先說一下試用

詳文 ~ 今次又有好野介紹 ~ No Sun Cream (z t yl e)


詳文 ~ 又黎新品試用 ~ 用完我會唔會變得Kawaii 呢? ( beaut yli fe)



詳文 ~ 我也是一個Barbie美女 ( beau tyl ife)


詳文 ~ 同陽光玩遊戲 ( Sa Sa )


詳文 ~ 哇哇哇! 好大手筆試用呀!!! ( Beauty Exchange )


詳文 ~ 試用分享 ~ Neutrogena細白晶透淨斑精華 ( Zt lye )

除左試用,
仲有Elle送嘅禮物

Lancome Genifigue


Murad 暗瘡修護系列Sample



Shu Uemura卸妝油


Skin Ceuticals 水漾激活煥膚精華


Sa Sa Facebook Fan 禮物


She.Com Haba 美白精華液


恆生信用卡 Lancome Sample

最後就係我自己比錢買嘅野啦

維生素補充劑, 仍然試食當中, 遲d話比大家知有無效


Gel Plus, 已經用左好幾支啦!





仲有大量香薰藤枝, 依家間屋好香, 好舒服呀!!!

最後就係茶樹油

依支果然比body shop好用!!!

6月份真係收穫好豐富! 搞到我d櫃迫爆晒!
依家d 產品真係多到有排用呀!
不過愛做白老鼠的我, 仍然好想再試多d product架!
試到好野緊係要同大家分享啦!

留言