又係時候交試用報告啦 ! Pond's 淨白卸妝油

今個禮拜有好多試用文要出,
真係寫到有d手忙腳亂,
每次出文之前又要執相,
又要上網搵資料,
真係一d都唔簡單,
所以大家千祈唔好成日以為我地有免費野用,
就好輕鬆, 好快活,
每一次我地依d用家都真係用心試完,
再同大家匯報架!!!

好啦, 呻完啦!
依家講返正題先!
今次要試用嘅就係Pond's新出嘅淨白卸妝油

$85.9/150ml
適合油性肌膚使 用

[ 商品介紹 ]

含有豐富美容精華液成分。是一款易溶解彩妝及多餘油脂的清爽型卸妝油。
不需過度搓揉,輕鬆清除毛孔內的多餘的油脂及厚重彩妝的同時不帶走
肌膚的水份,讓肌 膚保持原有的水潤肌膚。一邊淋浴一邊卸妝也不怕
卸不乾淨。在卸妝同時沉浸在含有綠茶柑橘清新香氛的個人世界中。


按了一下, 質感比一般油性卸妝用品稀,
至於香味, 佢話係綠茶柑橘, 不過我覺得似洗潔精,
哈哈, 搽上面嘅時候, 感覺好似搽緊洗潔精咁,
不過, 我誇張左d啦, 隻味唔係真係咁勁!


樽背寫得好清楚功效, 用法, 中英對照,
某d文字仲有埋日文, 哇! 一睇到日文,
立即眼發光, 請原諒我膚淺,
我一向對有寫日文嘅product信心大d,
而對中文字, 什至簡體字嘅product,
就......真係無咩信心!

全 新「Ponds Pore White毛 穴淨白美肌系列」,
具備日本女性對潔膚的
3點堅持,讓你在卸妝及深層潔膚之時,
更做到鎖水保濕及修 護肌膚等美肌功效。其3效毛穴對策,
透過3種獨特成份:黑色髒污油脂淨化因子、淨白保濕因子及

40%美 容精華液成分,帶來淨白美肌。



試下佢卸妝能力先!
左起: 眼線膠, 眼影, 胭脂, mascara


按了一下卸妝油, 在化妝品上打圈了3下,
哇, 眼影同胭已經甩左9成,
而眼線同mascara都甩左一半


加少少水再乳化佢,
卸妝油好快變成白色嘅水水,
再打圈多幾下先!!!


過水之後, 真係好厲害,
全部化妝品都洗甩晒!
不留痕跡!!!!!

我試過上面, 入左眼都唔會好似一般油性卸妝用品咁,
搞到眼珠白矇矇, 而且唔"醃"眼, 用黎卸眼妝都無問題,
不過, 如果卸一d出名難卸嘅product, 例如MJ,
就最好另外用專卸眼妝嘅卸妝油啦!

通常我卸左妝, 洗左面, 唔搽野就去沖涼,
今次試依隻, 唔會令塊面好乾,
隔左15分鐘先搽TONER都無問題,
唔會好緊, 讚!!!!!

留言