交功課時間! Garnier 晶亮淨白防曬修護乳液試用

其實取這個product回家已經超過一個星期,
不過, 拖到現在才交文, 除了因為工作超忙,
也因為想認真試好這個product再同大家匯報!

先來看一下產品圖片

保持Garnier一貫踏實的包裝,
沒有多餘花巧的設計, 簡單大方!


少少的洞口, 想不到竟然一擠瓶身便壓出很多份量,
用的時候真要小心, 不要浪費了太多!


質感真的很像乳液, 很易推開, 不留痕跡
(這就是我擠出了太多的後果, 除了面,
還塗了頸, 膊頭及心口!!!!)


這個就是包裝盒了!!
大大個slogan!!!
色斑, 你真係睇得到???
我睇到呀, 雖然唔多, 幾粒都有架!


盒上面除左有PRODUCT介紹, 仲有肌膚色度測量尺,
拿上面拼了一下, 最接近我的膚色應該係5同6中間,
唔算好黑, 但一定唔係白LOR!!!


盒裡面仲大有乾坤架, 附送左一個小電筒,
把電筒照向我的面部, 可以見到很多隱藏了的色斑,
以及油脂分泌特別旺盛的地方!
很可惜我影了很多張相也拍不到那個效果,
否則就可以比大家睇下原來有好多色斑我地平時用肉眼係睇唔到架!
不過, 依隻電筒嘅光係紫藍色, 唔知如果我用照銀紙機照唔照到色斑呢?

近幾個月試左好幾款防曬用品, 而今次依隻就係有 SPF26/PA++嘅防曬,
佢嘅維生素CG及龍膽草精華, 令睇得見嘅色斑明顯減退,
連隱藏嘅黑色素都可以抑制!
而精純嘅檸檬精華, 可以推動肌膚表皮更新, 回復白哲均勻!


搽左上手, 用後皮膚真的感到白哲透亮了,
而且流汗也不會溶掉, 只可惜SPF26, 真的對我來說有點不夠,
平日返工, 不用去戶外, 用SPF26也可以,
但一出戶外, 就一定擋不住太陽伯伯的猛烈攻擊!
不過, 能夠幫助表皮更新, 確實是一個值得推介嘅理由!!!

留言