分享一下我在Elyze的小經過 (1)

其實前前後後, 我都去過這一個集團旗下好幾間分店,
之前去過REENEX做面部皮膚的試做,
又做過MD SKIN及DERMES激光脫毛,
可是真正吸引到我放低捐血卡的就只有ELYZE,
也許, 我還是比較在意自己的身型多於皮膚的質素以及唇毛是否過多吧,
始終, 皮膚及唇毛可以有很多方法去搞定,
但, 減肥修身這一個大難題, 還是交給專業的人幫我吧!

其實第一次試做是4月17日, 當日全身脫光光(當然有內衣褲啦!)
被DORATHY看著, 摸著, 最後就放低左捐血卡啦!
跟住, 第二次上去, 就係4月30日,

今次就係第一次正式做機啦!
度身前仲係懶輕鬆咁自拍!

之後當然係要影下前後相啦, 又度下身啦!
哇, 一度真係好恐怖!!
我身高158CM, 體重竟然有110磅,
PATPAT 36吋, 大脾21吋, 小腰13吋,
哇, 唔單上嚇親我, 仲嚇親同我度身嘅姐姐仔!


雖然, 指數話我脂肪含量係正常, BMI亦都非常適中,
但係, 講真, 我話之佢嘅指數點講呀,
總之我覺得自己肥就係肥啦!!!


你睇下呀, 4月17日到30日, 只係2個星期,
我已經肥左1.5磅啦, 雖然脂肪無加到,
不過我仍然覺得唔滿意!


我就係訓依張床到受"死"啦!


呢位姐姐仔就同我好努力咁做緊TREATMENT,
又按, 又推, 不過都係推唔走我D脂肪!
(唔好笑我隻肥腿!!)

其實做左一次完整療程, 我真係唔覺得有D咩唔同,
亦都無佢覺到話成個人輕左, 血液循環好左,
什麼膚色好左, 依D我一律唔覺!
只係做用好累, 好想立即訓覺!

跟住就係5月7日去見營養師啦, 見之前又磅,
又再重左, 頂! 搞咩呀, 捐左血仲肥過之前?
不過一見營養師佢就知我咩事啦!
事關我唔介口, 雖然正常食好少份量,
但係我就食好多零食, 又朱古力, 又薯片,
仲食鳳梨酥TIM, 咁有咩辦法唔肥呀!
於是佢就比左個餐單我跟住黎食,
無錯, 係減肥餐單, 但係食嘅野都好豐富,
完全唔會肚餓!

而我都食左一個星期, 餐單如下:
早餐:
麥皮
高鈣脫脂奶

午餐:
魚蛋米


晚餐:
雞翼米





白飯


不過, 我又係跟唔足,
中途又食過其他野,
又雪糕, 又糖, 又NUTS
哈哈, 今日磅過, 好彩都無重到(不過屋企個磅同ELYZE嘅唔同)
聽日又去ELYZE啦,
唔知CHECK左個INBODY會係點呢?
好緊張呀, 希望有D成績睇下啦!

如果再係無成績, 我都要另外加D方法,
雙管齊下, 一定要夏天之前減到!!!

留言