逃離工作壓力, 我自有辦法!!!

每一日我地都面對多種壓力,
有關工作, 有關家庭, 有開人事,
有時返到屋企真係好想靜靜地享受一下!
而我就好中意在家中享受香薰之樂啦!

今次好開心, 有機會參加由ELLE同THANN合辦嘅
溫馨洋溢香薰調製工作坊
由於今次嘅活動在母親節前一天舉行,
所以大會特別容許我地帶同媽媽或女親友一起出席,
可惜我的媽媽沒有空未能與我同行!



由於我係最後一個到達, 所以就靜靜地坐在一邊等候活動開始,
想不到竟然見到MOOKBEAUTY, EGG_TING同埋MNWL,
哈哈, 世界真係細!

先黎介紹一下THANN
THAN這個名字是取自泰語"THANYA", 代表"米"及"穀物"的意思
THANN亦都係世界級美容品牌, 是全球首個採用紫蘇葉作為
護膚品原材料的品牌,
THANN 的每一款產品, 均引證香薰療法
配合經科研實證的草本植物之神奇功效.
另外還有地中海花香, 海洋, 天然東方, 純米等天然成份嘅系列,
唔單止香薰精油, THANN還出產了面部, 唇部護理,
身體護理, 頭髮及頭皮護理, 沐浴產品及家居香薰產品,
價錢合理, 成份天然, 深得一眾OL愛戴!

今次我就係去佢地首次進駐香港嘅分店~ K11
室內佈置好有悠閒嘅感覺, 有很多綠色, 樹木等作裝飾,
再加上聞著淡淡的香薰, 讓人好像進入了另一個境地!


坐低之後, 望下枱面, 大會已經好細心放好我地要用嘅工具同埋小冊子,
等我地一陣間學調配香薰時唔洗手忙腳亂!


然後仲放左好幾系列嘅香薰比我地參考,
稍後我地就係用依幾款去調配適合我地嘅香薰精油啦!


放正我面前嘅就係花香系列, 包括玫瑰, 茉莉同薰衣草,
講師話原來玫瑰精油無好昂貴架,
因為每1000公斤玫瑰, 先做到1公斤精油, 哇, 真厲害!
仲要係天未光之前採集嘅玫瑰花最為珍貴!


跟住係東方系列, 包括檸檬草同青檸草


遠少少嘅係木香系列, 包括丁香同玉桂,
同清新系列, 包括歐薄荷, 尤加利, 迷迭香, 甜橙同埋柑橘



咖啡豆? 可以調配香薰咩?
緊係唔係啦! 咖啡豆嘅作用係用黎清醒我地嘅嗅覺,
唔怕香味會混淆

今次嘅工作坊除左會講解一下香薰嘅製作方法,
仲講出原來早於古埃及時代, 埃及人已經將芳香植物
運用於藥材, 化妝品及屍體保存上, 經過多年研究,
終於變成我地依家成日都接觸到嘅不同香薰產品!

講解一輪, 終於到我大顯身手啦!
由於我同HONEY都成日頭痛,
所以今次我就想調配一款精油係可以舒緩頭痛用嘅!
講師好細心咁幫我揀選左檸檬草, 薰衣草, 甜橙,
之後我就以10滴為1份的比例來試味,


最後我就用左1滴丁香, 3滴甜橙, 3滴檸檬草, 3滴薰衣草




試下味先!!! 感覺唔錯, 之後我就跟指示將試味用嘅清油乘以10倍,
調配出屬於我嘅精油啦!

調配好就滴入大會為我地安排嘅樽仔入面!



拎上手SIZE係咁嘅, 甲油有D甩色, 大家唔好笑我呀!


調完嘅我就周圍影下花絮, 你睇下佢地幾專心


之後我地仲將20滴精油滴入個米糠油樽入面
咩係米糠油? 其實稻穀去掉外穀後, 那些穀殼叫做粗糠,
去掉粗糠的稻穀叫糙米, 糙米外表有一層薄薄的皮,
這層皮就叫米糠, 米糠中含油類物質,
可以拿來製油, 而製出來的油就叫做米糠油啦!
研究顯示, 米糠中含有豐富維生素A, E, 蛋白質,
氨基酸各煙酸得物質, 是天然抗氧化劑, 並具有美白,
抑制肌膚細胞功能, 黑色素, 保持肌膚濕潤白淨!
而加左清油落去, 就可以當做按摩油啦!
既然我調配左舒緩頭痛嘅香薰油,
緊係要返屋企按摩下啦!


搞掂! 屬於我嘅香薰同按摩油都調配好啦!


調好再放支薰衣草入去裝飾


靚晒!!!!

工作坊完結之後, 大會除左我地自己調配嘅香薰之外,
仲送左Shower Gel, 同埋 Body Milk比我地

再要讚下嘅就係今次ELLE同THANN嘅負責人Maggie同Joey都好親切,
完左活動都專程同我打個招呼, 不過手忙腳亂嘅我就居然唔記得帶自己卡片,
哈哈, 比人知道我好輪盡TIM!
不過兩位靚女都無笑我, 仲同我傾計, 又問我今次活動有咩意見,
其實講真, 我真係好滿意今次活動, 搞得真係好好!
而Joey之後都帶住我參觀佢地嘅店, 好清晰咁介紹佢地嘅產品,
搞到我好想搬晒佢d產品返屋企慢慢試!
Joey仲提到依家只要買滿$600就有gift set送, 買滿$1200仲可以
去THANN位於全球嘅SPA分店享有優勢TIM!
大家先祈唔好錯過啦!

特別鳴謝
THANN & THANN MANAGER JOEY
ELLE & ELLE ASSISTANT EDITOR MAGGIE

留言