試用分享 ~ Alqvimia 擊脂塑形油試用活動

又黎交試用報告時間, 這幾天要趕好幾篇試用文,
發覺時間真的不夠用, 但仍然好比心機去試清楚先出文!
今次要試嘅product我非常有興趣,
點解咁講? 因為正正幫到我地女仔最關心嘅一部份~塑身!


當日我就係去到佢地位於銅鑼灣的分店,
以木為主要顏色, 再配搭樹葉為裝飾,
簡單, 清新, 很附合Alqvimia百分百天然的主題!


平時我地在坊間都可以買到好幾款塑身用品,
不過同一款產品未必人人用過都有一樣的效果,
這正正因為每一個人的體質及身體狀況都不同!
而Alqivmia就運用到儀器去測試我地嘅體質,
根據依部機原來我係偏陰左少少,
於是ba就比左一隻for陰性女宜用嘅擊脂塑形油比我啦!


依d就係我拎返屋企嘅product啦!
有貨size嘅擊脂塑形油 Body Sculptor,
仲有支sample送tim!
另外當然唔少得介紹產品嘅書仔啦!


依支油成份有:
甜杏仁油, 榛子油, 小麥胚芽油, 精油(西柚, 檸檬, 檸檬草, 薰衣草,
茴香, 芫茜, 杜松果)
非常之天然的成份

作用:
排水排毒, 重塑身段, 擊脂, 紓緩情緒

用後感:
每次用適當份量按摩需要嘅地方, 我主打hip位同腳,
間唔中按下肚


按嘅時候唔洗好大力, 按肚就順時針方向,
按腳就由下向上, 按到塑形油被皮膚吸收左就ok啦!
試用左超過一個月, 老實講, 塑形方面就真係唔係好覺有效果,
寸數仍然不變, 只係去廁所多左, 差唔丟日日都有得去,
而且腳部皮膚好左, 白淨左, 就連平日放工返屋企,
雙腳會腫嘅情況都改善左, 青筋無咁現!
另外, 由於味道非常好聞, 一邊搽一邊聞, 好relax,
搽完即刻會睡魔急call, 訓得好好!
而且皮膚好快吸收, 唔怕整污糟衫褲同床單,
又唔會油淋淋, 非常清爽舒服, 不過我平日好大汗,
所以只係夜晚沖左涼之後用!

仲有一點要記住呀, Period嘅時候係唔可以用架,
因為佢有排毒嘅作用, 會影響你荷爾蒙分泌架!

留言