試用分享 ~ Beauty Exchange X Sofina – Day Protector

今次要試用嘅product又係防曬啦,
不過有少少唔同嘅係佢除左有防曬嘅功能之外,
仲有保護肌膚嘅作用架!
我講緊嘅就係
Sofina – Day Protector



今次試用嘅有3件product, 分別係

活膚露
共有I-IV號, 而我就係試II號, 適合混合性皮膚


DAY PROTECTOR SPF24 PA+++
亦都係II號


DAY PROTECTOR SPF50 + PA+++
BA姐姐仲比左2本書仔我, 等我可以更了解佢地嘅PRODUCT!

淨係睇包裝已經覺得好靚, 淺藍色再配上白色小花,好有春天嘅感覺,
而且PRODUCT更有淡淡花香味, 很好聞!

根據BA介紹, 只要每天洗面後, 用上SOFINA活膚露,
再塗上SPF24, 就已經足夠, 當然眼仔要搽返EYE CREAM啦!
但係由於DAY PROTECTOR兼備防曬, 抗老化, 保濕同化妝底霜功能,
所以我地就唔需要再另外搽面霜啦!
真係好方便, 又適合趕返工嘅我!

當然啦, 如果戶外時間多嘅朋友仔, 就要再搽多一層SPF50+,
多一層保護, 你嘅肌膚先唔會咁易受到傷害架!

問: 點解我地皮膚會咁易受到傷害呀?
SOFINA: 其實我地日常生活中, 好多時候都會遇到傷害皮膚嘅因素架,
例如: 短時間外出時忘記做防曬功夫, 經常處於冷氣房間, 空氣污染等,
都會令到我地嘅皮膚出現老化, 乾燥, 色斑等問題架!

講左咁耐, 不如試下佢先啦!

右面係搽左活膚露之後, 皮膚明顯透亮左, 細紋都不見了


SPF24質地好乾爽, 唔會好似一般防曬有油笠笠嘅感覺


推開左之後, 唔會有一層白白的防曬霜痕跡, 仍然保持清爽感


SPF50+ 質地比SPF24明顯稀了一點, 感覺比較水狀一點


很易推開, 用後不會有油膩, 也不會有厚厚的感覺

BA還特別提醒我, 不需要用卸妝產品去卸除此防曬霜,
這真的很方便哦!

到左評分時間啦!
5為滿分, 代表最滿意
(a)清爽度 (很好!)
(b)用後上妝貼服度 (不錯哦!)
(c)方便度 (真的很方便!)
(d)
滋潤度
(不錯哦!)
(e)
氣味
(可以再濃味一點)
(f)
易推度
(非常易推)
(g)滲透度 (皮膚很快就吸收了!)
(h)
用後肌膚舒服度
(完全沒有負擔哦!)

試左4日當然未夠啦! 等我試夠14天會再同大家報告一下啦!
請繼續支持我哦!

留言