試用分享 ~ Beauty Exchange X Clarins 高效美白透滑精華

首先好多謝Beauty Exchange今次比我有依個機會去試用Clarins嘅產品
其實我本身都有用開Clarins嘅身體產品, 但一直未有採用面部護理,
原因是本人嘅皮膚屬於容易敏感的膚質, 稍一不慎用錯了護膚品,
就會令皮膚出現問題, 但幸好今次遇到這一個機會, 正好讓我可以一試
Clarins於面部護理及美白淡斑的 優質產品!
今次試用嘅係Clarins新產品 ~
White Plus HP Intensive Whitening Smoothing Serum 高效美白透滑 精華.


價 格 : $580
容 量 : 30ml

聲稱Clarins中不可缺少嘅美白皇牌產 品, 可全面 呵護肌膚,
營 做無瑕透白亮肌, 全面提升鎖黑功能, 全方位減退及預防黑斑,
綻放白皙明亮, 盡現光澤及透明感!
於試用首天, 如平常洗面程序後, 搽上爽膚水, 再按了2下Clarins 高效亮白透滑精華素,



隨即搽上面上, 再加上適當按摩, 精華素立即迅速吸收到皮膚裡面, 用後很乾爽,
完全不會有肥笠笠的感覺, 就算隨後我再塗上平時用的面霜等, 也不會有很厚很
焗束的感覺!


試用前


試用後
由於我本身膚色偏黑, 並不期望可以突然變白, 但確實很希望改善膚色不均勻,
色斑等問題, 而今次試用了7, 肌膚的確明顯變得均勻亮澤, 色斑有很輕微減淡.
但有效控制面部出油情況, 而且毛孔緊緻左, 上妝都貼服左!
對於這一次的試用真的很滿意, 很期待用完整整一支後,
肌膚會有如何明顯的轉變! 再次感謝Beauty ExchangeClarins
帶比我如此讚嘆的產品!

留言