最新彩妝試用~M.A.C Powder Blush

好開心今次有機會試用M.A.C最新產品
再一次多謝ztyle比依個機會我去了解一隻
我完全無諗過買嘅顏色!!!


今次有幸試用嘅就係呢一個系列
介紹下佢有咩先!








感覺上依幾款product都好rock feel,
顏色好大紅大紫,
而且好有金屬嘅 hard metal 感覺,
官網介紹得好貼切

RIVETING
搖滾女神一向敢於水銀燈下展示自己的魅力,
這充滿搖滾味道的金屬感化妝系列,
正是向她們的大無畏精神致敬!
擁有潮流觸角, 敢作敢為, 勇於展示自己的魅力,
才能成為迷人吸引女孩子!!

不過我今次只係試其中一款產品,
無錯, 就係佢啦! 登登登登!!!

M.A.C POWDER BLUSH (DIRTY PLUM)


部相機真係好食色, 真實顏色同官網影出黎好接近,
比我影嘅深色D!




今次試妝仲用左我嘅私伙, 而我亦都參考左好HIT嘅
ALICE IN THE WONDERLAND 嘅妝


想睇教學可以去以下網址
http://www.youtube.com/watch?v=rOCzQ3pKGvk
我成日都跟佢化妝
好欣賞佢嘅每一個VIDEO都拍得好好!!!

由於我無全黑色眼影, 所以我用左最深嘅啡色眉粉,
當黑色黑影用, 而眼窩打陰影, 我就用左
M.A.C嘅 TAUPE MATTE EYE SHADOW.
N年前買, 本來係用來用腮影, 估唔到做眼陰影都OK!


出黎嘅效果無VIDEO咁強烈!


本身大細眼搞到兩邊唔平衡TIM!!!!


合埋眼其實係咁嘅,
真實睇其實隻顏色好深,
化左呢個妝, 再加上最近染左頭髮,
突然之間覺得自己變左鬼妹!


我靚唔靚???? ( 兇下你先!!! )

BY THE WAY, 介紹下今次我用嘅假毛毛

係佢啦! 買左都好耐, 用過一次, 不過無影相,
今次就用佢試妝, 順便比大家睇下佢嘅效果!


試妝所以唔落好多膠水, 眼尾有D甩, 請見諒!!



好夠長, 亦都好夠曲!!! 你睇下幾精靈?
出街用我覺得唔算好誇,
不過第一次去街用, 可能貼得唔夠好,
感覺有D唔舒服, 仲比人話我誇,
不過尋晚再貼又完全無事,
好自然, 唔會"銀"住隻眼, 不過試完妝就除返LU!!!

結論:
本身M.A.C呢一款係BLUSH黎嘅,
不過隻顏色咁強烈, 我未敢當胭脂搽,
所以試左眼先!
感覺其實唔錯, 好上色, 做SMOKEY EYE一流,
又易推開, 雖然無閃粉, 但係都唔會另對眼好浮腫!
如果你都接受到依一類顏色, 不仿買黎試下!
下次我會再用佢黎當胭脂, 希望個效果會好到出人意表啦!!

留言