我和LCX有個約會~~ LCX Beauty 魅力遊蹤 (中)

好啦, 繼續講下我嘅LCX之旅啦,
上次講到KP, 跟住落黎就介紹一下COVERMARK,

可惜, 唔知係LCX安排得唔好, 定係COVERMARK缺乏人手,
我等左好耐, 個BA仍然同客人做緊FACIAL,
搞到我行左幾轉先等到佢招呼我!


BA話今次送嘅係佢地嘅護膚品, 我以前用過佢地嘅遮瑕膏,
護膚品真係未試過, 而今次依套就係"科研再生美肌"系列,
聲稱可以逆時再生, 回復青春美肌! 哇! 勁!
見個BA幫人做緊FACIAL, 順便問下佢有咩FACIAL做,
原來佢地係用返自己PRODUCT同客人做, 而且價錢唔貴,
除返開都係$180一次, 平過出面做啦, 雖然只係一般基本FACIAL,
但係用返COVERMARK嘅產品, 值回票價啦!


有環保袋, 有FILE, 有新聞稿, 有SAMPLE, 好齊備哦!




隻光碟仲未有時間睇, 應該都係介紹返依款PRODUCT嘅廣告啦!!

跟住就到PRADA啦, 亦都係咁多COUNTER之中我最最最唔滿意嘅一間!!




其實佢係有好幾個牌子位於同一個COUNTER架,
有PRADA, CAROLINA HERRERA, AIGNER, PACO RABANNE,
NINA RICCI, NICKEL, LANVIN, LOEWE, ROBERTO CAVALLI,
MAX MARA, CHARRIOL.











係咪同依個counter影左好多相呢? 其實未影晒d display架,
不過個BA好無禮貌, 蓋左印, 咩野都唔講, 比個公文袋,
跟住比份SAMPLE就唔理我, 到我影緊相, 佢又話唔比我影,
話" 依D DISPLAY唔影得, 公司唔希望公開! "
HOLY SHIT!! 唔公開咁你擺出黎做咩呀? 叫我地唔好影,
咁我地BLOGGER寫咩呀? OK! 咁我咪寫伙唔比我影相LOR!
唔記得睇個BA叫咩名, 我應該同佢公司投訴佢嘅態度,
雖然我地係黎拎SAMPLE, 不過我地都有責任去介紹返D COUNTER,
唔洗咁嘅態度對我地嘅! 問返其他嘅SIS, 佢地都話依個BA好有問題!
亞BA姐姐, 麻煩你反省下啦!!


搵膠紙卷住嘅SAMPLE



男士用品


依個先好笑



打開左, SAMPLE竟然唔係PRADA, 佢只係比兩份DOCUMENT,
詳細介紹佢地嘅新香水, 包括成份, 價錢, 但係完全無諗住比你試下佢地嘅味道!!





SAMPLE比左依兩隻唔知咩牌子, 未試味道, 不過我都係想試PRADA多D!

哎呀, 篇文好長TIM, 睇黎要分多一集啦!
拿唔好話我呃POST呀, 我真係好用心去寫架!

下一站去左ASQUITH & SOMERSET
依個牌子之前未接觸過,


原來都有好多PRODUCT, 今次就拎左包細胞增生乳霜,


簡介話可以令皮膚延緩衰老, 回復生命力, 必試!
可惜得一包試用, 有D姑寒!!

好啦好啦, 下一篇真係下集啦, 最後一集啦!

留言