產品試用分享 ~ konad 品牌系列

好開心有機會一試konad嘅護膚品
其實之前一路都有用konad嘅產品,
不過只係限於美甲用品,
估唔到原來仲有出護膚品!
而今次我有幸試用嘅就係KONAD保濕系列,
SHOW下成個系列有D咩先!


係咪好多野呢?

好啦, 一樣一樣黎介紹先

iloje Flobu Aqua Emulsion (135ml)

-
水凝保濕乳液含快速吸收功能,防止肌膚水份流失。

蘆薈 葉提取物和洋甘菊提取物專業保濕,鎮壓,

並提供抗炎的特性,使您的皮膚手感柔軟,富有彈性。

各種植物提取物助於癒合和清潔皮膚。

塊根紫芹提取物滋潤你的肌膚。



本來很欣賞有蓋掩的設計, 可惜我有GEL甲,
非常不方便, 所以HONEY幫我開左蓋後,
我就已經丟左個掩, 無謂整花我指甲!
再者, 好難倒乳液出來, 每次都好難控制份量!


iloje Flobu Aqua Toner (135ml)

- 提供即時保濕效果,提高肌膚的水分保留。

塊根紫芹提取物控制生產死皮和皮脂。

蘆薈提取物保護皮膚水份,保持肌膚清新,潔淨。



附有蓋掩, 就算打翻了, TONER都不會瀉出來
淡淡的香氣很不錯!


iloje Flobu Aqua Cream ( 50g )

- 保濕霜質感柔軟,令肌膚充滿光澤感。

蘆薈葉提取物提高保濕效果,並提供抗炎的特

性和促進細胞再生。塊根紫芹提取物能有效地

治療皮膚,及有助於長期保持肌膚 的水分。



又一個蓋掩, 不過依個好用好多, 而且粉藍色的GEL狀,
讓我好像吸收了很多水份一樣
只係略嫌保濕度不夠高, 搽上面一個小時後,
皮膚已變回很乾爽, 好似什麼也沒有搽一樣!


iloje Flobu 2W Eye Cream


有助保持眼部皮膚健康和青春。成份包括腺苷

(納米微脂粒體)化合物的DNA和蛋白質更容易滲入

眼部肌膚底層。再混合3 - O -乙基抗壞血酸腺苷能更

有效淡化黑眼圈,保持美白效能及更有效去除嚴重的眼部皺紋。


只需1粒豆份量已經足夠, 去眼紋我覺得不錯,
但未見去到黑眼圈!


iloje Flobu Aqua Serum (40ml)

水凝保濕精華,能讓皮膚飲飽水的感覺。
它能有效平衡水分和令提升皮膚光澤度。
荷荷芭酯和金盞菊花提取液能讓水份深入你的肌膚底層。


只需1下已經足夠搽上面, 用後很清爽, 不會肥膩




依隻就係泡泡潔面啦, 仲連埋支補充裝,
香港就好似未出過一D咁嘅包裝,
我就好欣賞啦, 用完原裝仲可以入支補充裝!! 抵!!


不過按出黎講得D泡泡唔夠幼細, 洗完面覺得有D乾



Konad Collagen Essence Mask

一盒5塊, 含有濃縮嘅抗衰老配方,
天然膠原蛋白及維生素


用之前水份係43.6, 油份係21.8
拎走面膜之後, 袋入面仲有好多精華.
可以用黎敷膝蓋


敷完之後, 水份升到59.0, 油份升到29.5
可惜塊MASK剪裁麻麻, 覺得細塊左D

總括來說, 今次嘅試用比我預期差了少少,
保濕度不夠高, 持久度不夠耐,
如果天氣很乾燥的話, 此產品一定不夠保濕!
不過, 好像我這一類混合性皮膚的人就可以一用!!

留言