Curel~日本no.乾燥性敏感肌膚品牌試用

好可惡呀, 打完篇文又唔見左! 又要我再打過!!!

首先好多謝THE ZTYLE同CUREL今次比我試用佢地嘅PRODUCT,
之前未用過, 對依個牌子唔係太熟識, 未有太大信心,
但係用左之後, 真係好正, 我一定會回購!!!

講返今次試用嗁PRODUCT先!

試用產品包括:
左起
溫和潔淨洗髮露 200ML
溫和滋養護髮素 200ML
深層保濕套裝
同埋
輕透清爽防曬乳液 30ML

首先讚下隻洗頭水同護髮素
第一次用就係我DIY染髮之後,
原本染完都有D乾旱, 但係洗完頭之後,
覺得好潤, 好滑, 睇下張自然乾髮後嘅相!!!

真係好正, 仲有呀, 支洗頭水按左出黎係咁架!!!

GEL狀好特別, 但係又好易起泡, 洗得好乾淨!!!
官網話此產品含有消炎成份, 可解決頭皮乾燥,
又可以令秀髮柔順亮澤, 真係要再回購啦!!

跟住就介紹防曬乳液

我一向都有用防曬, 但係成日都好怕搽出黎好白,
又或者難推開, 不過CUREL防曬就好易推開,
除左防曬仲可以當作妝前打底霜用,
全面阻隔紫外線及保護肌膚, 唯一問題係,
我覺得搽左佢之後, 好快出面油, 唔知有無其他SIS都有
依個問題呢??
另外依款防曬都好防水架, 你睇下,

右面係搽左CUREL防曬, 左面係無搽任何野,
你睇下右面粒水珠幾立體?

唔小心比粒水珠走甩左, 右面仲見到一行水珠痕,
但係左面就吸乾左LU!!!

然後就係豐盈泡沫潔面乳

一按出泡, D泡泡仲好幼細

按兩下已經足夠洗全面, BA話用返暖水洗面會好D,
咁先唔會刺激我地嘅皮膚!
佢重強調依款PRODUCT可以徹底潔淨皮膚, 同時保護肌膚內嘅細胞間脂質,
可消炎, 緩和肌膚乾燥嘅不適
所以對於我依D一轉天氣就敏感嘅人真係非常好用,
另外佢洗完之後, 面部好唔會覺得好乾, 唔需要立即搽LOTION都OK

跟住介紹
深層保濕化妝水
同埋
水凝保濕乳液

用5毫子的份量已經足夠, 搽上面上再用手按壓一下皮膚,
用手心嘅溫度令到成份深入皮膚裡面, 搽完之後立即感
到好水潤!!

讚左咁多, 都有D野要彈下, 就係佢所講好賣得嘅卸妝GEL啦

其實我一向都用OIL去卸妝, 因為貪方便,
一樽可以卸全面, 雖然BA話依款GEL都可以卸眼,
但我真正試過之後發現係唔得嘅!!!


用1CM份量輕輕搽在化妝品上面

有D硬身的GEL, 好易推開!!



然後打圈揉下

D化妝品隱約仲晌度, 由其是MASCARA
跟住在水喉下沖了10秒

有乳化的情況, 只係眼線同MASCARA仲晌度


再打圈揉, 沖水後所有化妝品終於洗晒,
但係隻手洗到紅左!!
當然我都有試過眼, 哇!!! 大件事!!! 好醃眼呀!!!

洗完隻眼紅曬, 又流眼水, 好辛苦!
雖然佢卸面妝能力好好, 又唔會令塊面好乾,
但係完全唔可以用黎卸眼! 所以要彈下啦!
希望佢第時可以改善一下啦!

上次BA同我CHECK過
我嘅指數都好高, 係十分乾燥敏感架!

原本諗住出文前再CHECK多 一次, 睇下個指數有無改善,
可惜唔係間間WATSON'S都有BA, 所以無得比較!
不過總括黎講, 除左卸妝GEL之外, 大部份PRODUCT我都好欣賞,
亦都會再回購使用!
而且雖然睇唔到數字, 但係我嘅皮膚都話比我聽佢地好喜歡依隻牌子!!
CUREL 加油呀!!! 我會繼續支持你!!!

留言