好開心星期六出席左CUREL嘅活動呀!

今次活動地點位於金鐘海富中心,
講真我係第一次出席呢一類型嘅活動,
當然, 以前被邀請做嘉賓就例外啦!

一個人都唔識, 好彩一上去就見到大佬B,
哈哈, 咁都無咁驚!!!

入到會場立即見到一大堆CUREL產品
同場仲有其他牌子嘅陳列櫃

原來CUREL有咁多產品, 由面部, 頭髮, 身體都一一照顧到!
果然係日本NO.1 乾燥性敏感肌膚品牌!!


一坐低就填左FORM先, 最主要都係了解一下你嘅皮膚,
同埋記低你認為皮膚有咩問題!


BA都好細心同溫柔( HEHE!! )
同我用儀器測試皮膚, 然後就分析
佢話我皮膚係"乾燥而敏感",
指數仲好高TIM呀!! 真係慘!
佢仲話我嘅皮膚指數咁高即係代表角質層肌膚結構
好散亂同脆弱, 唔能夠抵抗外來嘅刺激!
而且更加唔能夠好好鎖水, 唔怪之得我成日都好乾啦!

除左測試皮膚, 當日大會仲安排左兩位主持同我地介紹公司,
佢地嘅產品, 保護皮膚嘅方法同如何防曬, 當然仲有玩遊戲啦!

依位係MC哥哥



依兩位就係負責演講嘅靚女啦,
我睇過佢地皮膚, 好靚好滑, 唔知係咪用返自己公司產品呢?


同場仲有SLIDE睇, 等我地更加了解佢地嘅PRODUCT同公司背景!


另外分別講返什麼時紫外線, 日常生活中有幾多機會接觸到紫外線,
皮膚會受什麼影響同傷害! 哇, 睇到D皮膚經曬傷之後,
變到咁恐怖, 我都唔敢做少D防曬功夫啦!


好嘅產品除左靠產品嘅成份之外, CUREL仲搵到醫生提議一些防護嘅方法!


仲有即場示範如何正確試用佢地嘅產品!


除左精彩嘅演講, 又點少得茶點呀? COVA小點心!!!
哇!! 正呀!! 我食左3大件!!!

最後大會都送左一套產品比我地返屋企試下,
BA話我皮膚好乾燥同敏感, 所以比左套2號我試

試用產品包括:
左起
溫和潔淨洗髮露 200ML
溫和滋養護髮素 200ML
深層保濕套裝
同埋
輕透清爽防曬乳液 30ML


聽D SIS講呢兩支洗頭水出面賣成$1XX一支,
咁貴一定要試真D!


依套"深層保濕套裝"
包括有
深層卸妝啫喱 ~ 聽過話連眼妝都可以落, 咁勁??
豐盈泡沫潔面乳 ~ 一按即出泡, 十分方便
深層保濕化妝水
同埋
水凝保濕乳液


最後就係輕透清爽防曬乳液, 搽出黎真係好易推開

可惜我手腳慢, 答問題環節舉手唔夠其他人快,
所以我就拎唔到獎品啦! 不過都好開心出席到依個活動!
下個星期就要出試用文啦! 加油!!
今次活動地點位於金鐘海富中心,
講真我係第一次出席呢一類型嘅活動,
當然, 以前被邀請做嘉賓就例外啦!

一個人都唔識, 好彩一上去就見到大佬B,
哈哈, 咁都無咁驚!!!

入到會場立即見到一大堆CUREL產品
同場仲有其他牌子嘅陳列櫃

原來CUREL有咁多產品, 由面部, 頭髮, 身體都一一照顧到!
果然係日本NO.1 乾燥性敏感肌膚品牌!!


一坐低就填左FORM先, 最主要都係了解一下你嘅皮膚,
同埋紀低你認為皮膚有咩問題!


BA都好細心同溫柔( HEHE!! )
同我用儀器測試皮膚, 然後就分析
佢話我皮膚係"乾燥而敏感",
指數仲好高TIM呀!! 真係慘!
佢仲話我嘅皮膚指數咁高即係代表角質層肌膚結構
好散亂同脆弱, 唔能夠抵抗外來嘅刺激!
而且更加唔能夠好好鎖水, 唔怪之得我成日都好乾啦!

除左測試皮膚, 當日大會仲安排左兩位主持同我地介紹公司,
佢地嘅產品, 保護皮膚嘅方法同如何防曬, 當然仲有玩遊戲啦!

依位係MC哥哥



依兩位就係負責演講嘅靚女啦,
我睇過佢地皮膚, 好靚好滑, 唔知係咪用返自己公司產品呢?


同場仲有SLIDE睇, 等我地更加了解佢地嘅PRODUCT同公司背景!


分別講返什麼時紫外線, 日常生活中有幾多機會接觸到紫外線,
皮膚會受什麼影響同傷害! 哇, 睇到D皮膚經曬傷之後,
變到咁恐怖, 我都唔敢做少D防曬功夫啦!


好嘅產品除左靠產品嘅成份之外, CUREL仲搵到醫生提議一些防護嘅方法!


仲有即場示範如何正確試用佢地嘅產品!


除左精彩嘅演講, 又點少得茶點呀? COVA小點心!!!
哇!! 正呀!! 我食左3大件!!!

最後大會都送左一套產品比我地返屋企試下,
BA話我皮膚好乾燥受敏感, 所以比左套2號我試

試用產品包括:
左起
溫和潔淨洗髮露 200ML
溫和滋養護髮素 200ML
深層保濕套裝
同埋
輕透清爽防曬乳液 30ML


聽D SIS講呢兩支洗頭水出面賣成$1XX一支,
咁貴一定要試真D!


依套"深層保濕套裝"
包括有
深層卸妝啫喱 ~ 聽過話連眼妝都可以落, 咁勁??
豐盈泡沫潔面乳 ~ 一按即出泡, 十分方便
深層保濕化妝水
同埋
水凝保濕乳液


最後就係輕透清爽防曬乳液, 搽出黎真係好易推開

可惜我手腳慢, 答問題環節舉手唔夠其他人快,
所以我就拎唔到獎品啦! 不過都好開心出席到依個活動!
下個星期就要出試用文啦! 加油!!

留言