銅鑼灣一天遊~~~ 大豐收!!!

早幾日約左eylse去curel測試皮膚有無改善到,
哇, 發現真係好左好多,

睇下我之前個指數幾高, ba仲大大個圈住我十分敏感tim呀!
不過用左curel一個月, 細胞間脂質低左好多,
ba話我用多一個月會好好多, 不過水份始終都係差唔多,
點解呢?

check完皮膚, 我就邁向我拎sample之路啦!
目的地係sogo, 然後再去mioggi換生命水


依d就係我全日嘅收穫啦!!


用舊精華素加$200換左支原裝size生命水,
個個都話好用, 我都要試下, 不過ba話如果經常用黎敷面,
個多月就會用晒!


除左換野, 仲加$480買左兩個facial,
其中一個係磨皮treatment, 唔記得佢話用咩儀器磨走面上嘅角質層,
再配合基本深層清潔mask, 而另一個就可以揀價值$1xxx以上嘅facial,
例如: 金泊, 或者其他美白療程, 我覺得好抵,
做完仲可以有返$200coupon換產品(每一個facial有$100)
不過ba話只限未試過moiggi產品嘅客人join,
即係話如果我下次再做, 就無咁大嘅優惠啦!
依個ba都其好, 見我未試過佢地嘅product,
就送左4個皇牌sample比我, 等我可以試多d!!


跟住依d就係在cwb sogo換架, 嗰日cwb勁多人,
不過d ba都無不禮貌對待我, 填左form,
拎左sample, 佢地都仲會講幾句教我點用,
值得一讚!



係咪好豐富呢, 未完架, 仲有架!!!

之前去淘寶shopping, 又買左好幾件one piece返黎,
可惜寄到黎香港又凍返, 搞到我仲未有得著,
諗住帶去台灣著, 點知天氣預報話台灣都係15-22度,
激死! 唯有望相止渴啦!!!!


實物圖


店主圖

實物同張相非常似, 質地都好好, 無走線,
不過價錢有d貴, rmb$135, 不過佢話係原單正品,
收到貨都好滿意, 下次會再同佢買衫


實物圖


店主圖

依件都係非常好質素, 不過有d低胸, 哈哈, 我唔夠身材啦!!!
同上面同一家店, 如果你地都想同佢買野, 預埋我,
可以慳返d運費!


實物圖


店主圖

依件都90%相似, 不過透左少少, 要再打底
但係質地唔錯, 好涼爽!!!

其實有好多人都話淘寶好多假貨,
質素又差, 不過我TOUCH WOOD真係好少買到唔滿意嘅野,
我無咩攻略架, 只係揀D有保証, 多人買, 同埋識得速遞香港嘅店主,
因為通常多香港人買嘅, 質素都會好D

哈哈, 打左好多啦!
今晚又要出文, 因為就快去台灣啦, 要在走之前寫好晒D文,
支持一下哦!!!

留言