試用預告 ~ BeautyExchange x H2O+ C8000 膠原美肌飲品

好開心又被揀中參加試飲活動啦!
今次係BE X H2O+
而試飲嘅PRODUCT就係依排SAMMI賣緊廣告嘅
C8000 膠原美肌飲品


佢個盒面寫住
高度保濕, 鎖緊肌膚水份,
提升肌膚彈性及緊緻度,
強效淡斑, 美白
極快, 極易吸收

哇, 一睇到佢話可以淡斑, 我立即雙眼發光,
無錯, 雖然我皮膚黑, 但係都有斑架


圈起嘅就係比較明顯嘅斑, 同埋虎紋都好厲害,
唔知緊緻左之後會唔會好左呢?


額頭都有斑架, 而且有好多暗粒, 皮膚暗啞

今次比左20支我試, 一日一支, 每支有100ml架!
拎上手真係超級重, 仲重過買米!!

20日後我就會出試用分享, 記得留意我啦!!!

送上SAMMI嘅廣告比大家睇下先!!

留言